Trip.com
ScandicHotels.comUSD 193
FindHotelUSD 193
Anmeldt 25. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 25. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 16. august 2020

Gammelt, slitt, ikke AC, Mange hunder i gangene som bjeffer og tisser inne, INGEN kontroll på Covid 19, vanskelig å parkere, Siste gang i hele mitt liv jeg skal inn her igjen, og spesielt i denne Covid 19 tiden da det står 30 stykker i resepsjonen med hvertfall 10 hunder som bjeffer. Styr unna, ingen smitte tiltak overhodet her.

1  Takk, mortenn553
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Dette var ikke imponerende.
Innsjekking starter KUN fra kl 15. Det har jeg aldri opplevd ellers her i Norge. Alle andre hoteller sjekker om rommet man er tildelt er klart. Vi ankom 14:30. Men måtte vente og kl ble 15 ble det da laasang kø og ventetid. Helt håpløst.
Rommet var helt greit, men frokostbuffet var ikke av det beste jeg har sett.
Tror ikke vi kommer tilbake hit

1  Takk, lasser284