ScandicHotels.com
Trip.com
Booking.comUSD 190
FindHotelUSD 191
Anmeldt 7. september 2020

Hyggelig å besøke Lillehamer hotel. Overnattet Fredag - Søndag for å løpe Ultrabirkenløyopa. Badet i basseng før frokost med barna begge dager. Kunne vært noe varmere vann, men helt ok. Deilig frokost.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Jon P
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Jeg tipper hotellet var bygd for OL på 90-tallet. Ser sliten ut. Stor hotell og god service. Jeg var der ifm jobb i enkeltrom. Var veldig upraktisk da det var ingen pult/bord jeg kunne jobbe på, kun et lite lavt kaffebord. Det var hår på håndklene mine og hår i dusjen, men stedet var ellers rent. Ville bodd der igjen, men ville håpet på en bedre opplevelse.

2  Takk, jtbri
Anmeldt 31. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 31. august 2020

Slitent bad med tett ventil som knatret, spor av sølvkre under senga, tom for brød til frokost kl 9 lørdag morgen, ikke bacon (?) til frokost. Dette er det andre Scandic hotellet vi besøker på en uke, og det blir det siste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mnilse195508