Orbitz.com
Priceline
Booking.comUSD 181
ScandicHotels.comUSD 181
Anmeldt 7. september 2020

Vi har bodd på flere hoteller denne sommeren, de har stort sett hatt god kontroll på smittereduserende tiltak. Frokostbuffeten på Lillehammer var i denne sammenhengen meget dårlig, her var det alt for mye folk og ingen kontroll med hva som pågikk.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 580rolfp
Anmeldt 7. september 2020

Hyggelig å besøke Lillehamer hotel. Overnattet Fredag - Søndag for å løpe Ultrabirkenløyopa. Badet i basseng før frokost med barna begge dager. Kunne vært noe varmere vann, men helt ok. Deilig frokost.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Jon P
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Jeg tipper hotellet var bygd for OL på 90-tallet. Ser sliten ut. Stor hotell og god service. Jeg var der ifm jobb i enkeltrom. Var veldig upraktisk da det var ingen pult/bord jeg kunne jobbe på, kun et lite lavt kaffebord. Det var hår på håndklene mine og hår i dusjen, men stedet var ellers rent. Ville bodd der igjen, men ville håpet på en bedre opplevelse.

2  Takk, jtbri
Anmeldt 31. august 2020

Anmeldt 31. august 2020

Slitent bad med tett ventil som knatret, spor av sølvkre under senga, tom for brød til frokost kl 9 lørdag morgen, ikke bacon (?) til frokost. Dette er det andre Scandic hotellet vi besøker på en uke, og det blir det siste.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mnilse195508