kskall635207
4,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
kr 1 433
  • Vio.com
11.6 km fra Scandic Lillehammer Hotel
Se flere hoteller i Lillehammer
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi var 3 barnefamilier som besøkte hotellet 12-13 september. Vi ble plassert i forskjellige deler av hotellet, blandet med konferansedeltakere i øvre middelalder. Det var full fest hele natten på begge rom ved siden av vårt, og det siste jeg hørte før vi endelig sovnet kl 6, var at festene fortsatt var i full gang.

Hvorfor tenker ikke hotellet på å plassere konferansedeltakere samlet i en del av hotellet, og andre gjester i en annen del?

Andre ting som bør nevnes er at det var røykeplass under soveromsvinduet vårt, og det førte til røykfyllt rom hos oss.

Hilsen en trøtt barnefamilie.

Takk, 454malinl
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Hotellet har sølvkre/skjeggkre og de informerer ikke sine gjester om dette! Jeg oppdaget dette heldigvis med en gang (feller under senga, på alle tre romma). Skal til Lillehammer igjen om en måned, men det blir ikke dette hotellet !!

Bodde på hotellet i forbindelse med seminar. Booket rom direkte med hotellet, men spesifiserte ikke at jeg ønsket skrivebord. Byttet derfor raskt rom grunnet dette. Var mange på hotellet, så de hadde ikke mye ekstra ledig. Rengjøringspersonale ikke tilgjengelig søndag kveld. Fikk nytt rom, med forspørsel om det var greit at vinduet ikke kunne åpnes. Helt i orden for min del. Når jeg ankommer rommet slår lyden av vifta meg med en gang. Den bråker noe enormt ut i rommet, og om enda verre på badet. Er i tillegg stapp full av støv den på badet. Vasken lekker noe brun gugge og kjøleskapet fungerer ikke. Det er ikke noe annet tilgjengelig, men hun lover at viften slår seg av i 23-tiden og at jeg skal få bytte rom dagen etter. Viften slår seg ned 21.55. Tar kontakt etter frokost, ny person i resepsjonen, som forventet, men ingen beskjed om at jeg skal ha nytt rom. Kontakter resepsjonen igjen ved lunsjtider, bare skuldertrekk, ikke noen ledige rom. Kl 18, en ny i resepsjonen igjen, ikke fått noe beskjed, så får jeg nytt rom. Denne gangen uten skrivebord... jeg gir opp.

2  Takk, Kjerstisch
Anmeldt 7. september 2020

Vi har bodd på flere hoteller denne sommeren, de har stort sett hatt god kontroll på smittereduserende tiltak. Frokostbuffeten på Lillehammer var i denne sammenhengen meget dårlig, her var det alt for mye folk og ingen kontroll med hva som pågikk.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 580rolfp
Anmeldt 7. september 2020

Hyggelig å besøke Lillehamer hotel. Overnattet Fredag - Søndag for å løpe Ultrabirkenløyopa. Badet i basseng før frokost med barna begge dager. Kunne vært noe varmere vann, men helt ok. Deilig frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, jonp714
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Jeg tipper hotellet var bygd for OL på 90-tallet. Ser sliten ut. Stor hotell og god service. Jeg var der ifm jobb i enkeltrom. Var veldig upraktisk da det var ingen pult/bord jeg kunne jobbe på, kun et lite lavt kaffebord. Det var hår på håndklene mine og hår i dusjen, men stedet var ellers rent. Ville bodd der igjen, men ville håpet på en bedre opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, jtbri