eDreams
View deal
SPAR USD 4
Expedia.comUSD 142
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempefin helg her med min samboer. Vi satt igjen med en følelse av at dette virkelig var verdt pengene, noe vi har savnet hos typiske kjente «SPA-hoteller». Dette hotellet er flott, har fine og moderne rom (ser at andre har andre opplevelser, det er nok forskjell på rommene), og en liten, men flott SPA-avdeling med alt man ønsker seg. Varmekulpene ute var et stort pluss.

Det eneste som manglet her, som er vesentlig nå, er koronatiltak. For oss virket det som om korona ikke fantes i Lillehammer generelt. De eneste tiltakene hotellet hadde, var antibac. Frokostsalen var helt kaotisk, og vi så kun ett annet par som brukte munnbind. Resten oppførte seg som om korona ikke fantes. Alle tok på samme bestikk, det var som en vanlig frokostbuffet. Her burde de ansatte tatt kontrollen. Én ting er at ikke myndighetene pålegger hotellet flere tiltak - men for å beskytte seg selv og andre (spesielt nå som flere hoteller får utbrudd og flere hundre må i karantene) burde de hatt påbud om munnbind når man ikke sitter ved bordet.
Så de som har nære i risikogruppa eller er redde for Korona selv, bør avvente med å besøke dette hotellet. Når koronaen er over, er det helt klart verdt besøket!

Takk, IMT92
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Det er andre gangen vi overnattet på dette hotellet denne vinteren og kommer gjerne tilbake. Superior roms er veldig komfortable, har gode senger, et sitteområde og et lite kjøleskap.

Deilig med et besøk i sauna/spa avdelingen etter en lang dag på ski!

Frokosten er fantastisk!!!! For et utvalg❤️
Veldig hyggelig personalet og koselig atmosfære.
Bra beliggenhet nært sentrum og skiaktiviteter.
Gratis parkering i tillegg.

Takk, maus_1984
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Ankom fredag midt på dagen og ble tatt i mot av en hyggelig mann i resepsjon. Rommet var klart og her var det koselig. God plass, varmt og godt på badet, god seng og utsikt mot Olympiaparken. Frokosten var delikat med godt utvalg men litt kø. En tur i hotellets SPA avdeling var fint etter skitur i løypene på Birkebeiner stadion. Hotellet kan anbefales

Takk, 342anne
Anmeldt 8. februar 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. februar 2021 via mobile enheter

Bodde her 2 netter for å unne meg litt ro, god natt søvn og være litt for meg selv (husmor på tur). Rommene er slitt og dårlig rengjort, måtte bytte rom 2 ganger. Ene gangen pga hundehår og hvite flekker på sofaen, urinflekker på toalettet, andre gangen pga urinflekker på toalettet igjen og hår i vasken, og der var lampen på rommet herpet, siste gangen var det et rom som var ok, men inni do der også var det urinflekker på innsiden av rammen på do. Inni alle doene og under rammen på do var det brunt slam etter dårlig vask over tid. Telefonene på rommene ned til resepsjonen fungerte ikke, og ingen informasjon om hotellet tilgjengelig på rommene. Jeg er veldig nøye på renhold på hotell, noe man skal kunne være. På hotellfrokosten dag2 var det altfor mye folk, de ansatte ga ikke beskjed om at folk skulle holde avstand og få brukte maske eller tok hensyn. Var ubehagelig å bevege seg rundt der. Rommene er slitte og gammeldagse. Hotellets fellesområder og spa er 4 stjerner, hotellrommene er max 3 stjerners rom. Slitt og fallent gulvteppe på gulvene, malingen på listene flasser av, og dosetene er sprukket opp og overflatene vasket slitte der også. Gardinene på 2 rom manglet tynt lag så du kunne ikke velge å ha det lyst uten innsyn, var kun lystette gardiner der. Varmeapparatet på rommet mitt sprakte og hvinte på natta. Lytt mellom rommene.Ville ikke valgt dette som et avkoblingssted hvis du vil ha en helg hvor du kan slappe av på rommet og føle du skal unne deg litt luksus. Hvis du derimot liker å henge mye på fellesområder på hotellet så er det kjempefint der. Behandlingen på spah og kundeservicen blant ansatte var veldig bra.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 456negar