2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 172
Anmeldt 12. juli 2021

Vi hadde et opphold her helgen 9.-11. juli 2021 og er ikke fornøyd. Tvert i mot.
Mye handler om måten hotellet og personalet håndterte dagens smittevern og tiltak ifh til gjeldende retningslinjer. Her opplevde vi flere mangler på tiltak, kaos og ansvarsfraskrivelse fra personalet. Kritikkverdig og burde rapporteres videre og anmeldes for flere brudd på smittevern.

Maten var et salig kaos. Stadig tomt så du må belage deg på mye venting på påfyll av mat. Skittent og sølete rundt maten på buffeten.
Dyr mat ifh til hva du får, ikke verdt det (a la carte restaurant).

Skittent rom ved ankomst, hår i dusjen og søl på gulvet.
Elendig service fra personalet.

Nei takk! Let videre

1  Takk, 803heget
Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet reklamerer med superiorrom, verdens beste frokost, minigolf, innendørs- og utendørsbasseng og spillrom. Rommene var imidlertid små og svært slitte, og vi fikk ikke superiorrom som vi bestilte. Frokosten hadde under gjennomsnittet av utvalg, og det var tomt for flere matvarer som ikke ble fylt på. Vi måtte velge tidspunkt for frokost, men det var likevel overfylt. Det var ingen minigolf, bordtennisbordet var ødelagt, ingen ball til foosball table og ingen spill til PlayStation. Innendørs- og utendørsbassenget var underdimensjonert i forhold til antall gjester og derfor overfylte. Betjeningen brukte lang tid på innsjekk, og flere ansatte sto bare bak skranken i resepsjonen uten å hjelpe gjester når det var lang kø. Samlet var dette ikke verdt pengene og vi vil velge et annet hotell neste gang.

1  Takk, 684familien
Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 10. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com