Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 165
Anmeldt 13. juli 2021

Hadde fått feil rom, da vi hadde med både hund og baby. Måtte vente på nytt rom, og fikk da uten barneseng. Når den endelig kom gikk den ikke inn døra, så vi måtte selv skru den fra hverandre for å få den inn, da personalet som kom ikke hadde tid eller viste hvordan. Svært missfornøyd med servicen, men rommene og frokost/middagsbuffeten var grei. Noe gamle lokaler. Kommer nok til å velge andre hotellet fremfor dette ved andre reiser, hvis det samme skjer når vi skal overnatte igjen på returen nordover.

Takk, Catrine007
Anmeldt 12. juli 2021

Vi hadde et opphold her helgen 9.-11. juli 2021 og er ikke fornøyd. Tvert i mot.
Mye handler om måten hotellet og personalet håndterte dagens smittevern og tiltak ifh til gjeldende retningslinjer. Her opplevde vi flere mangler på tiltak, kaos og ansvarsfraskrivelse fra personalet. Kritikkverdig og burde rapporteres videre og anmeldes for flere brudd på smittevern.

Maten var et salig kaos. Stadig tomt så du må belage deg på mye venting på påfyll av mat. Skittent og sølete rundt maten på buffeten.
Dyr mat ifh til hva du får, ikke verdt det (a la carte restaurant).

Skittent rom ved ankomst, hår i dusjen og søl på gulvet.
Elendig service fra personalet.

Nei takk! Let videre

1  Takk, 803heget
Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet reklamerer med superiorrom, verdens beste frokost, minigolf, innendørs- og utendørsbasseng og spillrom. Rommene var imidlertid små og svært slitte, og vi fikk ikke superiorrom som vi bestilte. Frokosten hadde under gjennomsnittet av utvalg, og det var tomt for flere matvarer som ikke ble fylt på. Vi måtte velge tidspunkt for frokost, men det var likevel overfylt. Det var ingen minigolf, bordtennisbordet var ødelagt, ingen ball til foosball table og ingen spill til PlayStation. Innendørs- og utendørsbassenget var underdimensjonert i forhold til antall gjester og derfor overfylte. Betjeningen brukte lang tid på innsjekk, og flere ansatte sto bare bak skranken i resepsjonen uten å hjelpe gjester når det var lang kø. Samlet var dette ikke verdt pengene og vi vil velge et annet hotell neste gang.

1  Takk, 684familien
Anmeldt 11. juli 2021