Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 171
FindHotel
Anmeldt 21. juli 2021

Veldig hyggelig personell,ryddig. Bra rom, men mangler aircondition så ble varmt å sove, vinduer mangler barnesikring så gikk ikke å åpne. Men ellers veldig fornøyd, kan anbefales . Fint med hage og basseng.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, linaO9642BN
Anmeldt 21. juli 2021

Hotellet holder seg fortsatt bra, men trenger noe oppusing innvendig, da noen av rommene begynner å bli litt slitt.
Det er bra mat til frokost, og fin park med skulpturer, men ikke helt rent i spa området.

Takk, Annama16
Anmeldt 20. juli 2021

Bodde på juniorsuite , rom 477.Bra med plass, men har ingenting med suite å gjøre. Null utsikt, lite bad, ikke separat soverom og en grusom sovesofa som knirker noe voldsomt i sin iver etter å bli byttet ut mot en av nyere dato . Varmt på rommet på grunn av kveldssol, men tre vifter gjorde det håndterbart. Personale, basseng, uteområder og måltider var meget bra!

Takk, espenh2015
Anmeldt 20. juli 2021

Topp basseng, hyggelig betjening, store og gode rom. Vi har vært
Her før - og Vi kommer tilbake! Takk for hyggelig opphold. Nå vet jeg ikke mer hva dere vil ha - 200
Tegn
Er mye for en slik vurdering synes jeg :-)

Takk, ellen1532018