Agoda.com
Orbitz.com
Anmeldt 24. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke det type rom som vi bestilte. Bestilte kingsizeseng, fikk to single senger som vi selv måtte flytte rundt på. Ble trangt for en familie på 4. Ingen aircontion på rom, og med 25+ grader ute ble dette varmt. Uteområdet er fint, så dette reddet oss. Fint for barn.

Ang. Korona: Elendige koronatiltak, dvs. ingen tiltak. Kaos i fellesområder, med store folkemengder tett i tett. Dette opplevde vi som.stressende. Ble vi ikke smittet av korona på denne turen, så blir vi det aldri.

1  Takk, 647lailas
Anmeldt 21. juli 2021

Angrer på at jeg bodde her en natt med mine 3 barn. Vi ble tatt godt imot av de som sto i resepsjonen og frokosten var vi fornøyd med. Det vi ikke var fornøyd med er at vi fant en stor urinflekk i sengen. Det skulle house keeping ha oppdaget. Trådløst nett fungerte ikke på rommet. Fungerte i lobbyen. Ekstra sengen til barna mine var vond å ligge i. Måtte tvinge barna mine til å sove i den selv om de først nektet. Resepsjonen/house keeping kunne ikke hjelpe oss. Voksensengen var heller ikke mye å skryte av.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 3lutfia
Anmeldt 21. juli 2021

Veldig hyggelig personell,ryddig. Bra rom, men mangler aircondition så ble varmt å sove, vinduer mangler barnesikring så gikk ikke å åpne. Men ellers veldig fornøyd, kan anbefales . Fint med hage og basseng.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, linaO9642BN
Anmeldt 21. juli 2021

Hotellet holder seg fortsatt bra, men trenger noe oppusing innvendig, da noen av rommene begynner å bli litt slitt.
Det er bra mat til frokost, og fin park med skulpturer, men ikke helt rent i spa området.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Annama16