Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 172

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er i utgangspunktet veldig fint, men dessverre ble det veldig kaotisk ved ankomst.
Vi var 2 voksne og 2 barn - skulle ha familierom med 1 ekstraseng og 1 reiseseng. Rommet vi fikk hadde bare blitt satt opp med ekstraseng, og det var ikke plass til reiseseng. Etter å ha snakket med resepsjonen fikk vi nytt rom, men det skulle ikke vært nødvendig når vi hadde bestilt rom med ekstraseng og reiseseng. Tok også veldig veldig lang tid før vi fikk reiseseng satt opp på rommet.
Innendørs basseng burde vært oppvarmet. Resten av oppholdet var for oss veldig fint, ungene elsket bassengene som var mye av grunnen for at vi valgte dette hotellet. Frokosten var bra, det var alltid ledige bord når vi hadde satt oss opp til frokost.
Fint at det var buffe til middag igjen, den var priset ganske høyt. Kvaliteten var bra på buffen, men prisen var i overkant. Det som skuffet mest var lunsj serveringen som ble grillet i et telt utenfor, prisen og servicen der sto ikke i stil med prisen.

Takk, vegardlitangen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok hotell til overnatting. Ikke ideell mtp korona, da det kryr av folk i trange ganger, frokostsal og basseng. Smittevern kunne vært prioritert framfor å fylle alle rom og saler.

Ble bedt om å velge tidspunkt for frokost, pga smittevern. Likevel var frokostbuffeten stappfull, ingen køsystem, og generelt tungvindt å komme seg rundt uten å bli gått overende av sultne medgjester.

Frokosten var noe variert. Ønsker meg gjerne litt flere ostetyper enn norvegia og brie, og brød og rundstykker virket å vere noen dager gamle. Tørt var det vertfall. Obs at du tar kaffe fra traktemaskin og ikke Friele pulverkaffemaskin. Ellers frokost for en hver smak med både leverpostei, makrell i tomat, yoghurt, egg/bacon/bønner, ost, skinke, og litt frukt.

Badet var veldig lite, men dette leste vi på forhånd, så gikk greit. Renhold bra, men måtte etterspørre toalettpapir, selv om renholdspersonalet akkurat hadde gjort klart rommet vårt. Savner "save the planet" - mindset som du får andre plasser. Gjenbruker gjerne håndklærne, men det ble byttet ut sammen med det som var lagt klart. Trenger å reparere toalettknappen som er knekt, og trykket i dysjen varierte i takt med naboer som dysjet.

Hotellet ligger litt utenfor sentrum, og du må gå en lang bakke for å komme opp dit. En grei tur, men om du ser etter et sentralt hotell så bør du ta dette i betraktning.

Bassenget inne begrenset seg til maks 15 personer, men ute såg vi ingen slik begrensing. Pga fint vær var det trangt om plassen, så valgte heller å bade i offentlig badedam i nærheten.

Innsjekk var forsinket. Vi gikk til hoppbakkene i mellomtiden, så vet ikke med hvor mye.

Er du barnefamilie og ønsker liv og røre, er fullvaksinert og ikke har noe å tape? Kjør på, sikkert supert for deg!

Romtips: God parkering. Litt trangt om ettermiddagen, men aldri helt fullt. Unngå å velge frokost klokka 8 om du ikke ønsker å spise sammen med 150 andre. Sjekk inn etter kl. 16!
Takk, 638marteb
Anmeldt 27. juli 2021

Hotelloppholdet bar preg av for dårlig bemanning. Ingen som ryddet i frokostsalen, ingen ryddet ute på hele dagen da vi lå ved bassenget. Alle bord var fulle av brukte fat og glass. Sneiper og rusk låg i gresset, vi hadde med småbarn som plukket dette opp. Innebassenget var ikke rengjort på de tre dagene vi var der. Det fløt med vann rundt bassenget, en knust blomsterkrukke sto der alle tre dagene, med glasskår utover.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KV1926