Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 165
FindHotelUSD 164
Anmeldt 29. juli 2021

Ligger veldig bra til,lett å komme til byen,og olympia anlegget.gode muligheter for å bade i elva og i bassenget.gratis parkering.Fin leike plass for barn og ungdom.blid og hjelpsomme personale.Ein plass eg kommer tilbake til.

Takk, htiset631744
Anmeldt 29. juli 2021

Fint hotell til god pris. Gratis parkering. Veldig barnevennlig. Pluss for badebasseng inne og ute, og stort utendørsområde/hage for lek og spill. Litt mye støy i frokostbuffet, men ikke uoverkommelig.

Takk, itraed311655
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er i utgangspunktet veldig fint, men dessverre ble det veldig kaotisk ved ankomst.
Vi var 2 voksne og 2 barn - skulle ha familierom med 1 ekstraseng og 1 reiseseng. Rommet vi fikk hadde bare blitt satt opp med ekstraseng, og det var ikke plass til reiseseng. Etter å ha snakket med resepsjonen fikk vi nytt rom, men det skulle ikke vært nødvendig når vi hadde bestilt rom med ekstraseng og reiseseng. Tok også veldig veldig lang tid før vi fikk reiseseng satt opp på rommet.
Innendørs basseng burde vært oppvarmet. Resten av oppholdet var for oss veldig fint, ungene elsket bassengene som var mye av grunnen for at vi valgte dette hotellet. Frokosten var bra, det var alltid ledige bord når vi hadde satt oss opp til frokost.
Fint at det var buffe til middag igjen, den var priset ganske høyt. Kvaliteten var bra på buffen, men prisen var i overkant. Det som skuffet mest var lunsj serveringen som ble grillet i et telt utenfor, prisen og servicen der sto ikke i stil med prisen.

Takk, vegardlitangen