5 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 172
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldt 30. juli 2021

Var veldig fornøyd med oppholdet. Serviceinnstilte personale, fin beliggenghet, innendørs og utendørs bassenget var svært underholdende for ungene, deilig frokost og renslig. Det eneste jeg kunne ønske meg var et større rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, samiraY7890GD
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med gode bademuligheter for barna. Stort minus for ikke mulig med glutenfri mat før restaurant åpner kl 1930.
Stort og flott uteområde.
Sentral beliggenhet i Lillehammer.
Helt ok familierom for familie på 4. Aktivitetsrom for barn har vært nesten helt ute av drift ved 2 besøk.

Takk, StefanTaylor
Anmeldt 29. juli 2021

Ligger veldig bra til,lett å komme til byen,og olympia anlegget.gode muligheter for å bade i elva og i bassenget.gratis parkering.Fin leike plass for barn og ungdom.blid og hjelpsomme personale.Ein plass eg kommer tilbake til.

Takk, htiset631744
Anmeldt 29. juli 2021

Fint hotell til god pris. Gratis parkering. Veldig barnevennlig. Pluss for badebasseng inne og ute, og stort utendørsområde/hage for lek og spill. Litt mye støy i frokostbuffet, men ikke uoverkommelig.

Takk, itraed311655