3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 152
Destinia.comUSD 164
Anmeldt 3. august 2021

Vi hadde tenkt å ta siste helgen av ferieturen på dette hotellet og bodde på junior suite, men vi valgte å kutte ned fra to til en overnatting. Vi ble møtt av en gråtende kanin statue utenfor inngangen og lite viste vi at dette skulle gjenspeile standarden på dette hotellet.
Rommet var skittent og toalettet var ødelagt, badet var sikkert ikke pusset opp på 20 år, i korridorene frem til rommet fra resepsjon var det delvis mørkt med defekte lys i tak og vegger noen av dem flimret kraftig, det hele kunne minne om ondskapens hotell uten alt for stor fantasi.

Helhetsinntrykket er at dette hotellet burde totalrenoveres.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EvenF84
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Renholdet var dårlig, med en del størknet tiss på dokanten, hår og såperester på servanten og i dusjen da vi ankom rommet. Dette ble utbedret da vi sa ifra, men opplevelsen av badet og rommet som urenslig ble naturlig nok hengende ved.
Slitt og flekkete vegg-til-vegg-teppe i hele bygget inkl. rommet.
Merkelig, gråtende Miffy-fontene foran inngangen. Også den med store møkkarender.
Ser at det er flere negative anmeldelser av renholdet på hotellet fra andre gjester. En kan spørre seg om hotellet har tilstrekkelig renholdspersonal til at de rekker å gjøre en grei rengjøringsjobb.

Positivt: Gratis parkering rett foran bygget, godt utvalg til frokost og god plass i frokostsalen.

1  Takk, greenpolkadot
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 30. juli 2021

Var veldig fornøyd med oppholdet. Serviceinnstilte personale, fin beliggenghet, innendørs og utendørs bassenget var svært underholdende for ungene, deilig frokost og renslig. Det eneste jeg kunne ønske meg var et større rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, samiraY7890GD
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med gode bademuligheter for barna. Stort minus for ikke mulig med glutenfri mat før restaurant åpner kl 1930.
Stort og flott uteområde.
Sentral beliggenhet i Lillehammer.
Helt ok familierom for familie på 4. Aktivitetsrom for barn har vært nesten helt ute av drift ved 2 besøk.

Takk, StefanTaylor