2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ScandicHotels.comUSD 170
FindHotelUSD 151
Anmeldt 4. august 2021

Personalet var helt supre og maten der var veldig god. Rommet vi bodde på trenger en oppussing. Det luktet innestengt og gammelt der. Basseng er alltid et pluss når man reiser med barn, men savnet kanskje et «barnebasseng»

Takk, idahaugen2021

Dato for oppholdet: august 2021

Anmeldt 3. august 2021

1. Huket av for tidlig sjekk inn, måtte lilevel vente 2 timer ved ankomst 12 tiden.
2. Første rommet vi fikk hadde ingen ventilasjon og ei heller mulighet for å åpne vinduene. Når sommerværet nærmet seg 30 grader var det jo umulig å få sove. Heldigvis fikk vi byttet rom dagen etter, da det ble ledig kapasitet.
3. Vi fikk ikke utdelt frokost kuponger. Måtte spørre etter de selv på dag 2.
4. Fikk ikke tilgang til spa. Måtte etterspørre det også. Fasilitetene er ikke mye å skryte av. Jacuzzi uten noen som helst funksjon. Ingen boble eller massasje. Hele hotellet trenger en real oppgradering. Ihvertfall hvis dere vil være 4 stjerners.
5. Eneste som reddet oppholdet var gymrommet. Som forøvrig burde vært ryddet og vedlikeholdt bedre. Det var to turtelduer av ansatte som hang der. Synes man skal skille fritid og jobb når det var såpass overbooka.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TppAS
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fint hotell, bra utvalg med frokosten. Problemet var overbefolket x100. Folk trokker oppå hverandre å hoster hverandre i nakken. Sist jeg sjekket var det en pågående pandemi i hele verden. Ikke rart det stadig blir nye utbrudd når enkelte steder har så hodeløse holdninger til smittevern. Rett å slett ubehagelig å være det med tanke på evt smitte. Sa også fra til ansatt i restauranten uten at det var forståelse for problemet. Lobbyen var også stappfull med folk uten noe enende lagt til rette for at det kan være avstand imellom folk. Rett å slett en dårlig totalopplevelse

Romtips: Bruk munnbind. Hold avstand.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Stay38695139603