Agoda.com
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 172
Anmeldt 4. august 2021

Hadde booket junior suite. Det eneste som kunne minne om suite var størrelsen som var ok til 2 voksne og 2 barn. Manglet morgenkåper, dosetet var skjevt, dorullholder hang og slang, håndtak på såpedispenser var knekt, og et lys i taket lot deg ikke slå av. Maten (middags- og frokostbuffet) var ok minus. Dårlig tilbud til barna, og deres mat under middagsbuffeten var på et helt annet sted enn resten. Ok utvalg til de voksne, dog ikke veldig spennende - men lar denne passere ettersom smak skal folk få ha for seg selv. Badebasseng inne var dårlig vedlikeholdt og det lå masse «bøss» på bunnen. God temp. (For øvrig bar hotellet preg av generelt dårlig rengjøring og vedlikehold.) På disken der du slippes inn til frokost lå det to brukte snusposer som noen tydeligvis ikke gadd å kaste på egnet sted. Dette skal ikke hotellet lastes for, men FOLK. Hva er det med folk..? Håper dog hotellet fanget det opp og fjernet det. Ikke spesielt innbydende på vei inn til frokost. Mystisk flekk på overmadrassen, heldigvis under lakenet. Vel vel. Booker vi her igjen? Neppe, om det finnes noe annet som kan funke i kombinasjon med Hunderfossen. Et ok minus hotell.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Thomas7string
Anmeldt 4. august 2021

Personalet var helt supre og maten der var veldig god. Rommet vi bodde på trenger en oppussing. Det luktet innestengt og gammelt der. Basseng er alltid et pluss når man reiser med barn, men savnet kanskje et «barnebasseng»

Takk, idahaugen2021

Dato for oppholdet: august 2021

Anmeldt 3. august 2021

1. Huket av for tidlig sjekk inn, måtte lilevel vente 2 timer ved ankomst 12 tiden.
2. Første rommet vi fikk hadde ingen ventilasjon og ei heller mulighet for å åpne vinduene. Når sommerværet nærmet seg 30 grader var det jo umulig å få sove. Heldigvis fikk vi byttet rom dagen etter, da det ble ledig kapasitet.
3. Vi fikk ikke utdelt frokost kuponger. Måtte spørre etter de selv på dag 2.
4. Fikk ikke tilgang til spa. Måtte etterspørre det også. Fasilitetene er ikke mye å skryte av. Jacuzzi uten noen som helst funksjon. Ingen boble eller massasje. Hele hotellet trenger en real oppgradering. Ihvertfall hvis dere vil være 4 stjerners.
5. Eneste som reddet oppholdet var gymrommet. Som forøvrig burde vært ryddet og vedlikeholdt bedre. Det var to turtelduer av ansatte som hang der. Synes man skal skille fritid og jobb når det var såpass overbooka.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TppAS