FindHotel
ScandicHotels.comUSD 152
Destinia.comUSD 164
Anmeldt 4. august 2021

Veldig hyggelig betjening. Rommet var lite og trangt, men rent. Velutstyrt treningsrom, og velfungerende wifi. Middagsbuffeten var ok, men overraskende dyr. Noe skuffende allergiutvalg ved frokosten. Til tross for tydelig oppdelte tider for frokost var det alt for mange mennesker i spisesalen, noe som gjorde det umulig å opprettholde «korona-avstand». Frokosten ble rett og slett en ubehagelig opplevelse grunnet dette. Beliggenheten kunne vært noe mer sentral, samtidig var det fint å ha kort vei opp til Olympiaparken og Lysgårdsbakkene.

Takk, toneb556
Anmeldt 4. august 2021

Hadde booket junior suite. Det eneste som kunne minne om suite var størrelsen som var ok til 2 voksne og 2 barn. Manglet morgenkåper, dosetet var skjevt, dorullholder hang og slang, håndtak på såpedispenser var knekt, og et lys i taket lot deg ikke slå av. Maten (middags- og frokostbuffet) var ok minus. Dårlig tilbud til barna, og deres mat under middagsbuffeten var på et helt annet sted enn resten. Ok utvalg til de voksne, dog ikke veldig spennende - men lar denne passere ettersom smak skal folk få ha for seg selv. Badebasseng inne var dårlig vedlikeholdt og det lå masse «bøss» på bunnen. God temp. (For øvrig bar hotellet preg av generelt dårlig rengjøring og vedlikehold.) På disken der du slippes inn til frokost lå det to brukte snusposer som noen tydeligvis ikke gadd å kaste på egnet sted. Dette skal ikke hotellet lastes for, men FOLK. Hva er det med folk..? Håper dog hotellet fanget det opp og fjernet det. Ikke spesielt innbydende på vei inn til frokost. Mystisk flekk på overmadrassen, heldigvis under lakenet. Vel vel. Booker vi her igjen? Neppe, om det finnes noe annet som kan funke i kombinasjon med Hunderfossen. Et ok minus hotell.

Takk, Thomas7string
Anmeldt 4. august 2021

Personalet var helt supre og maten der var veldig god. Rommet vi bodde på trenger en oppussing. Det luktet innestengt og gammelt der. Basseng er alltid et pluss når man reiser med barn, men savnet kanskje et «barnebasseng»

Takk, idahaugen2021