6 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 168
FindHotelUSD 163
Anmeldt 13. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 12. august 2021

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Kjæmpefint hotell med basseng utendørs og innendørs. Egen spa avdeling men denne prøvde ikke vi. Bestilte standard familiy four men litt skuffet over størrelsen på rommet, var kun ei dobbeltseng med en sovesofa oppredd og 1 kontorstol og 1 kontorbord.Kunne gjerne vært litt større med plass for å sitte for minst 3 personer. Ingen pappkopper, men tekoker og ett greit kjøleskap. Flott bad, med badekar, extra speil og hårføner. Bra reinhold. Litt rotete å finne fram te rommet, følte at vi gikk i en labyrint. Ellers meget hyggelig betjening og nydelig frokost.

Takk, Gry1974