Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 152
Travelocity
Anmeldt 15. august 2021

Et helt ok hotell. Rommene kunne trengt en liten oppussing. Ser sliten ut. Frokost var heller ikke noe og skryte av. Skulle ønske de var også litt flinkere til og rydde rundt hotellet og i felles området. Lå søppel der i flere dager som var ganske åpenlyst av burde fjernes ( ølbokser )

Takk, EspenM77
Anmeldt 13. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 12. august 2021

Anmeldt 11. august 2021