Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 165
Anmeldt 19. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 18. august 2021

Flott opphold med veldig god frokost og middag. Kort gåavstand til severdigheter og sentrum med gågate. Akseptabel pris på oppholdet og gode forholdsregeler når det kom til koronatiltak. Sprit -dispensere var satt ut på veldig mange steder.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aleste260718

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 17. august 2021

Dette er fjerde gang jeg bor på dette hotellet. Men nå helt nyoppusset. Bodde i den nye fløyen som er nybygd. Helt greit standard rom nivå. Stort bad. Ligger mitt i hjrte av Lillehammer. Kommer helt sikker til å bo her igjen. - Ingen barområde på hotellet.

Takk, Jarle E