Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 110
FindHotelUSD 110
Anmeldt 25. august 2021

Veldig hyggelig hotell med flott hage og fasiliteter.
Deilig og variert frokost og god mat i a la carte restauranten.
Litt små familie rom og kjipt å oppdage at en må betale ekstra for boblebadet når en først har fått på seg badetøyet.
Vi kommer gjerne igjen, veldig fornøyd med oppholdet!

Takk, benedictea768
Anmeldt 19. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 18. august 2021

Flott opphold med veldig god frokost og middag. Kort gåavstand til severdigheter og sentrum med gågate. Akseptabel pris på oppholdet og gode forholdsregeler når det kom til koronatiltak. Sprit -dispensere var satt ut på veldig mange steder.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aleste260718