Booking.comUSD 112
Anmeldt 8. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 1. september 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 31. august 2021

Overnattet før Birkenrittet. Dette var det hotellet som lå nærmest Rena og som hadde ledig rom. Kom 2 min for sent til middagservering, personalet ordnet likevel noe å spise for oss, gratis.Det var god service, veldig takknemlig for det. Tok en øl i baren etter middagen, der var det stinn brakke. Hvor var håndhevelsen av Corona-tiltakene som ble håndhevet på ute-konserten en time tidligere? Det var ikke bra. Rommet var litt slitent, men rent. Det manglet bl.a. en gulvlist. Litt varmt på rommet, støy fra baren gjorde det umulig å ha vinduet åpent. Frokosten var ypperlig, godt utvalg.

Takk, 564janeriks
Anmeldt 25. august 2021

Veldig hyggelig hotell med flott hage og fasiliteter.
Deilig og variert frokost og god mat i a la carte restauranten.
Litt små familie rom og kjipt å oppdage at en må betale ekstra for boblebadet når en først har fått på seg badetøyet.
Vi kommer gjerne igjen, veldig fornøyd med oppholdet!

Takk, benedictea768
Anmeldt 19. august 2021