FindHotel
ScandicHotels.comUSD 110
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi overnattet en helg på dette hotellet, hotellets beliggenhet er bra med kort avstand til både Maihaugen og sentrum. Men ble litt skuffet over rom standard og renhold (det var flekker på både møbler og vegg til vegg teppe). Corona tiltak innført på hotellet var en vits, både under frokost og middagsservering så ble man stuet tett i tett med nabobord, frokostbuffet var helt super, middagsbuffet var en skuffelse. For å toppe det hele, så prøvde de å ta mere betalt enn prisen vi hadde bestilt til.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, JanKennethJ
Anmeldt 8. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 1. september 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 31. august 2021

Overnattet før Birkenrittet. Dette var det hotellet som lå nærmest Rena og som hadde ledig rom. Kom 2 min for sent til middagservering, personalet ordnet likevel noe å spise for oss, gratis.Det var god service, veldig takknemlig for det. Tok en øl i baren etter middagen, der var det stinn brakke. Hvor var håndhevelsen av Corona-tiltakene som ble håndhevet på ute-konserten en time tidligere? Det var ikke bra. Rommet var litt slitent, men rent. Det manglet bl.a. en gulvlist. Litt varmt på rommet, støy fra baren gjorde det umulig å ha vinduet åpent. Frokosten var ypperlig, godt utvalg.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 564janeriks
Anmeldt 25. august 2021

Veldig hyggelig hotell med flott hage og fasiliteter.
Deilig og variert frokost og god mat i a la carte restauranten.
Litt små familie rom og kjipt å oppdage at en må betale ekstra for boblebadet når en først har fått på seg badetøyet.
Vi kommer gjerne igjen, veldig fornøyd med oppholdet!

Takk, benedictea768