TripadvisorUSD 146
Anmeldt 28. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Frode Å, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Anmeldt 22. oktober 2018

Hotellet ligger midt i sentrum, vegg i vegg med gastrobaren Heimen. Gratis parkering i umiddelbar nærhet. Rommet var av den enkle standarden, litt slitent interiør - men helt OK. Gode senger og TV, samt lite badekar på toalettet. Rommet var rent. Meget serviceinnstilt og svært hyggelig resepsjonist, hun må være et funn! Grei frokost, litt overrasket over at nivået på søndagsfrokosten var såpass laber, men det kan ha vært at vi kom på et ugunstig tidspunkt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Fjellmusa
FrodeAa, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding og takk for alle gode ord. Når det gjelder frokosten så får vi normalt veldig mange gode ord om denne. Men takk for at du gjør oss oppmerksom på dette.

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god frokost og serviceinnstilt personale. God rengjøring. Bærer litt preg av rommene trenger litt oppgradering i form av oppussing. Nokså lytt fra gangen og inn på rommet, men helt ok standard.

Takk, LineG258

Hei

Når det gjelder renovering av hotellet jobber vi nå med en plan for renovering av hotellet, vi håper på å kunne starte tidlig i 2019.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, jeg setters stor pris på det.

Anmeldt 2. oktober 2018

Trivelig hotell i sentrum av Lillehammer. Gode parkeringsmuligheter. Hyggelig pris, fantastisk service. Meget bra frokost, blant de aller beste hotellfrokost jeg har opplevd! Hit kommer vi garantert igjen neste gang!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kjell Vidar N
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelidng og takk for alle gode ord.

Anmeldt 25. september 2018

Topp hotell med god mat,blid og helpsom betjening og en flott beliggenhet,midt i OL byen Lillehammer.Vi bor alltid på Scandic Victoria når vi er i byen og det kommer vi til å fortsette med.Alltid like koselig å bo der.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, monikri
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018