Celine G
4,0 av 5 boblerService
Frode Å, Daglig lederScandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. feb. 2019
Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Du har helt rett i at hotellet fremstår som slitt. Vi venter nå på de siste godkjenningene fra kommunen for å starte renovering av hele hotellet.

Setter stor pris på alle god ord også.

kr 2 095
1.1 km fra Scandic Victoria Lillehammer
Se flere hoteller i Lillehammer
206211 av 710 anmeldelser
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet var nok flott under OL, nå er det bare trist.. Og det var betjeningen også, dessverre. Utdaterte og slitte overflater, lokaler uten sjel og ingen hyggelig atmosfære.
Frokosten var et lysglimt!

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, mariannehajem
Frode Å, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Du har helt rett at hotellet er slitt. Vi jobber i disse dager med en plan på renovering og den ligger ann til å starte i høst. Vi gleder oss til det.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Rent og pent, men gammelt og litt slitt. 90talls stil over der hele. Kjølig i spisesalen. Frokosten var middels. Hyggelig betjening. Rommene var rene. To enkeltsenger. Badekar med dusj. Nært togstasjon og mange gode spiseplasser.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 935_shildb
Frode Å, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Du har helt rett i at det er en sus av 90 tallet hos oss, men vi jobber nå med en plan for renoveirng.

Anmeldt 28. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 22. oktober 2018

Hotellet ligger midt i sentrum, vegg i vegg med gastrobaren Heimen. Gratis parkering i umiddelbar nærhet. Rommet var av den enkle standarden, litt slitent interiør - men helt OK. Gode senger og TV, samt lite badekar på toalettet. Rommet var rent. Meget serviceinnstilt og svært hyggelig resepsjonist, hun må være et funn! Grei frokost, litt overrasket over at nivået på søndagsfrokosten var såpass laber, men det kan ha vært at vi kom på et ugunstig tidspunkt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Fjellmusa
FrodeAa, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding og takk for alle gode ord. Når det gjelder frokosten så får vi normalt veldig mange gode ord om denne. Men takk for at du gjør oss oppmerksom på dette.

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god frokost og serviceinnstilt personale. God rengjøring. Bærer litt preg av rommene trenger litt oppgradering i form av oppussing. Nokså lytt fra gangen og inn på rommet, men helt ok standard.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, LineG258

Hei

Når det gjelder renovering av hotellet jobber vi nå med en plan for renovering av hotellet, vi håper på å kunne starte tidlig i 2019.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, jeg setters stor pris på det.