Anmeldt 25. februar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2019

Anmeldt 22. februar 2019

Hyggelig servise og hjelpsom dam vid insjekk . Stor deilig frokost med mange alternativer. Ligger nær jernbanen og også gågaten.
Litt slitne rum men meget gode senger.Fri parkering vid entren . Fikk lapp av resepsjonen .

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, 812tommy
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding og takk for alle gode ord. Når det gjelder rom så skal disse renoveres innenfor kort tid.

MVH
Frode Å
General Manager

Anmeldt 18. februar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Anmeldt 17. februar 2019

Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Anmeldt 9. februar 2019

Jeg bodde to netter her i forbindelse med en konferanse.

Det eneste positive var lokasjonen.

Resepsjonistene er sarkastiske og blottet for serviceinnstilling. Som et eksempel spurte jeg om det var strykejern på "rommet, da fikk jeg til svar "Det er det ikke alle hotell som har!!". Ved innsjekk spurte jeg om poengene for overnatting ble registrert i min "Scandic friends konto". Til svar fikk jeg "TROR DU JEG HAR OVERSIKT OVER DINE POENG!"

På rommet finnes ikke air condition, men gamle ovner som ikke kan skrues ned. Dette er første gang jeg har oppholdt meg naken på et hotell i Norge - og det i starten februar. Svetten rant om natten, vil tippe en innetemperatur på ca 40C.
Hotellet var meget lytt, sikkert på grunn av dets alder og dårlig lydisolering. Det var fest 3 etasjer under meg, men det føltes som jeg satt ved siden av deres musikkanlegg.

Dette er ikke et hotell for forretningsreisende som trenger søvn, ro og strykejern på rommet (finnes et felles strykerom, som ligner et WC fra 2. verdenskrig).
Dette er ikke et hotellrom for noen som ønsker kundeservice høyere enn 2 på en skala fra 2-10.

1  Takk, Elisabeth J
FrodeAa, Daglig leder på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2019

Hei Elisabeth

Først vil jeg si at jeg setter stor pris på at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at du fikk dårlig service i vår resepsjon. Vi får normalt gode tilbakemeldinger fra denne.

Vi jobber nå med kontreke planer for renovering som vil starte i sliutten av året.

Beklager at ditt opphold ble som vi begge ønsker. Jeg håpe du kan gi oss en mulighet til slik at vi kan bevise at vi er bedre.

MVH
Frode Å