Priceline
Expedia.comUSD 145
Trip.comUSD 204
Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldt 6. juli 2020

Hyggelig hotell. Badet var ikke bra, men hotellet var under oppussing så regner med det blir pusset opp. Rommet var nyoppusset og fint. Gode senger. Og en kjempe god frokost selv med koronarestreksjoner. Kan anbefale dette hotellet

Takk, Aspelund68
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Aspelund68

Hyggelig at du fant veien til oss på Lillehammer. Det stemmer at hotellet er nyoppusset og i desember 2020 åpner 55 helt ny værelser. Det gleder vi oss til

Godt å høre at du likte frokosten vår, den har vi gjennom hele sommeren fått gode tilbakemeldinger på.

Hjertelig velkmmen tilbake ved en senere anledning. Håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Varmeste helg i juni, ingen aircondition. Fikk beskjed i resepsjonen om å la dør og vindu stå åpne når vi var på rommet slik at det ble gjennomtrekk. Når kvelden kom og man ønsket å legge seg, stod flomlyset på den nye delen av hotellet(byggeplass) på full styrke slik at rommet var fullt opplyst. Valget var da ulidelig varmt eller fullt lys.
Korte senger, er 185 lang og lå med beina utenfor senga.
Totalt kaos når det gjelder parkering, fikk et kart med veibeskrivelse rundt halve Lillehammer. Har du mye bagasje eller er dårlig til beins er det veldig langt å gå. Betalingsløsninger på parkeringen fungerte ikke. Ble ikke bedre av at hun som stod i resepsjonen var sur og lite imøtekommende.

Takk, 937knuth
Erik F, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Hei 937knuth

Ja, det var virkelig varmt den helgen i juni. De fleste hotellrom i Norge er dessverre ikke bygget med AC. Vi skulle alle gjerne ønske at det var slik akkurat den helgen. Det hjelper selvfølgelig lite, men de nye værelsene som bygges utenfor vil få dette. Rommet deres var et økonomirom og det fremkommer på nettsidene at der er sengene 190 lange. Det er 2 parkeringshus på Lillehammer, ett et lite stykke unna der man kjører ovenfor sentrum. Antar at det er dette du fikk kart til i resepsjonen. Og jeg er kjent med at rabatt koden der ikke virket som den skulle. Det er derimot et parkeringshus like nedenfor hotellet - Øya Parkering.

Jeg beklager så mye at oppholdet deres ikke svarte til forventningene.

Håper derimot du vil besøke oss ved en senere anledning slik at vi kan få rettet opp på inntrykket.

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte og betalte på forhånd for et superior rom, da vi reiser med baby og ønsket sittegruppe til oss to voksne når babyen sov om kvelden. Vi har begge svært gode erfaringer med dette hotellet fra før, vi sover alltid her når vi er i Lillehammer.

Da vi sjekket inn informerte vi om at rommet var forhåndsbetalt, og vi fikk nøkkelkort til det som viste seg å være et vanlig dobbeltrom. Vi ble ikke informert om dette ved innsjekk, og opplevde hele innsjekkingen som litt ubehagelig da vi fikk inntrykk av at resepsjonisten syntes det var rart at vi ba om å få spise frokost på rommet påfølgende dag. Vi lurte en stund på om det var slik superiorrommene skulle være etter oppussingen, og syntes at hotellet i så fall hadde tapt seg veldig -tidligere har vi alltid hatt en stol på rommet selv på økonomirom, rommet vi fikk nå var uten møbler annet enn senga på rommet!

Ut på kvelden ba vi om at det ble sjekket om vi virkelig hadde fått et superiorrom. De fortalte da at det var et vanlig dobbeltrom, og at grunnen til at vi fikk dette var at det var overbooket. På spørsmål om hvorfor vi ikke var informert om dette før eller ved innsjekk kunne de ikke svare på det, men ba oss være takknemlige for at vi hadde fått et rom i det hele tatt -det ville jo vært mye verre om vi hadde blitt sendt videre for å finne et annet hotell, mente damen i resepsjonen. Det var lite genuin beklagelse å spore der, og heller ingen tilbud om å få noe tilbake av summen vi hadde betalt for et helt annet rom enn det vi fikk.

Alt i alt er vi veldig usikre på om vi tør bestille rom på dette hotellet i fremtiden, selv om vi tidligere alltid har trivdes her.

Takk, lenehle
Erik F, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Hei Lenehle

Jeg leser over og kan ikke annet enn å beklager jfr. hva du beskriver. Litt usikker på hva som egentlig har skjedd her.

Jeg foreslår at neste gang dere skal til Lillehammer, så send gjerne resepsjonen en mail med henvisning til denne mailen. Da skal vi besørge en oppgradering m.m til dere. Alle i reiselivet lever av fornøyde gjester og vi vil gjerne få muligheten til å rette opp intrykket.

Ønsker dere en fortsatt riktig god sommer og håper vi snart kan få se dere igjen.

Anmeldt 29. juni 2020

Til tross for at vi på forhånd hadde meldt fra om at en av gjestene var rullestolbruker, ble vi ikke informert om at heisen ikke virket før ankomst. Løsningen ble å humpe opp og ned trappene til andre etasje hver gang vi skulle ut av rommet. Slikt er for dårlig!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Rullestolbruker

Hei Rullestolbruker

Beklageligvis svikten den elektroniske motorstyringen til hovedheisen (den så går ned til resepsjonen) og beklagelig vis er man noen avhengig av den for å få tatt den andre heisen til etagene for å unngå trapper, Beklager så mye

Jeg kan fortellet at vi har renovert hele hotellet og det bygges nye værelser, derav 8 helt nye HC - værelser i nybygget. Vi ser frem til at dette skal stå ferdig nov/des 2020.

Håper du ellers hadde et godt opphold hos oss og at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med ønske om en fortsatt god sommer,