Destinia.com
eDreams
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var her 2 netter i uke 28 på vår 2020 norgesferie med 2 voksne og 3 barn , grei pris for 1760 , fine rom men litt små til å være familie rom , ligger sentralt i Lillehammer med mye spisesteder i nærheten , men husk å bestille bord , frokosten som var med i prisen var god , grei avstand til Hunderfossen med bil , lite minus var at der var byggearbeider der som begynte i halv 8 tiden , men kommer gjerne tilbake

1  Takk, arild h
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei 512 arild

Takk for deres besøk hos oss i sommer. Det setter vi stor pris. Hotellet ligger meget sentralt i Lillehammer, i enden av gågate med alle sentrumsfasiliteter rett i nærheten. Hyggelig at du nevner frokosten vår, det setter vi pris på, I desember 2020 åpner 55 nye værelser og hotellet vil da få 161 værelser totalt. Der ser vi frem i mot.

Håper vi ses snart igjen og at oppholdet svarte til forventningene i Hunderfossen Eventyrpark. Der er det fantastisk godt å være.

Med ønske om en fortsatt god sommer

Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. juli 2020

Hyggelig hotell. Badet var ikke bra, men hotellet var under oppussing så regner med det blir pusset opp. Rommet var nyoppusset og fint. Gode senger. Og en kjempe god frokost selv med koronarestreksjoner. Kan anbefale dette hotellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Aspelund68
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Aspelund68

Hyggelig at du fant veien til oss på Lillehammer. Det stemmer at hotellet er nyoppusset og i desember 2020 åpner 55 helt ny værelser. Det gleder vi oss til

Godt å høre at du likte frokosten vår, den har vi gjennom hele sommeren fått gode tilbakemeldinger på.

Hjertelig velkmmen tilbake ved en senere anledning. Håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Varmeste helg i juni, ingen aircondition. Fikk beskjed i resepsjonen om å la dør og vindu stå åpne når vi var på rommet slik at det ble gjennomtrekk. Når kvelden kom og man ønsket å legge seg, stod flomlyset på den nye delen av hotellet(byggeplass) på full styrke slik at rommet var fullt opplyst. Valget var da ulidelig varmt eller fullt lys.
Korte senger, er 185 lang og lå med beina utenfor senga.
Totalt kaos når det gjelder parkering, fikk et kart med veibeskrivelse rundt halve Lillehammer. Har du mye bagasje eller er dårlig til beins er det veldig langt å gå. Betalingsløsninger på parkeringen fungerte ikke. Ble ikke bedre av at hun som stod i resepsjonen var sur og lite imøtekommende.

Takk, 937knuth
Erik F, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Hei 937knuth

Ja, det var virkelig varmt den helgen i juni. De fleste hotellrom i Norge er dessverre ikke bygget med AC. Vi skulle alle gjerne ønske at det var slik akkurat den helgen. Det hjelper selvfølgelig lite, men de nye værelsene som bygges utenfor vil få dette. Rommet deres var et økonomirom og det fremkommer på nettsidene at der er sengene 190 lange. Det er 2 parkeringshus på Lillehammer, ett et lite stykke unna der man kjører ovenfor sentrum. Antar at det er dette du fikk kart til i resepsjonen. Og jeg er kjent med at rabatt koden der ikke virket som den skulle. Det er derimot et parkeringshus like nedenfor hotellet - Øya Parkering.

Jeg beklager så mye at oppholdet deres ikke svarte til forventningene.

Håper derimot du vil besøke oss ved en senere anledning slik at vi kan få rettet opp på inntrykket.

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte og betalte på forhånd for et superior rom, da vi reiser med baby og ønsket sittegruppe til oss to voksne når babyen sov om kvelden. Vi har begge svært gode erfaringer med dette hotellet fra før, vi sover alltid her når vi er i Lillehammer.

Da vi sjekket inn informerte vi om at rommet var forhåndsbetalt, og vi fikk nøkkelkort til det som viste seg å være et vanlig dobbeltrom. Vi ble ikke informert om dette ved innsjekk, og opplevde hele innsjekkingen som litt ubehagelig da vi fikk inntrykk av at resepsjonisten syntes det var rart at vi ba om å få spise frokost på rommet påfølgende dag. Vi lurte en stund på om det var slik superiorrommene skulle være etter oppussingen, og syntes at hotellet i så fall hadde tapt seg veldig -tidligere har vi alltid hatt en stol på rommet selv på økonomirom, rommet vi fikk nå var uten møbler annet enn senga på rommet!

Ut på kvelden ba vi om at det ble sjekket om vi virkelig hadde fått et superiorrom. De fortalte da at det var et vanlig dobbeltrom, og at grunnen til at vi fikk dette var at det var overbooket. På spørsmål om hvorfor vi ikke var informert om dette før eller ved innsjekk kunne de ikke svare på det, men ba oss være takknemlige for at vi hadde fått et rom i det hele tatt -det ville jo vært mye verre om vi hadde blitt sendt videre for å finne et annet hotell, mente damen i resepsjonen. Det var lite genuin beklagelse å spore der, og heller ingen tilbud om å få noe tilbake av summen vi hadde betalt for et helt annet rom enn det vi fikk.

Alt i alt er vi veldig usikre på om vi tør bestille rom på dette hotellet i fremtiden, selv om vi tidligere alltid har trivdes her.

Takk, lenehle
Erik F, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Hei Lenehle

Jeg leser over og kan ikke annet enn å beklager jfr. hva du beskriver. Litt usikker på hva som egentlig har skjedd her.

Jeg foreslår at neste gang dere skal til Lillehammer, så send gjerne resepsjonen en mail med henvisning til denne mailen. Da skal vi besørge en oppgradering m.m til dere. Alle i reiselivet lever av fornøyde gjester og vi vil gjerne få muligheten til å rette opp intrykket.

Ønsker dere en fortsatt riktig god sommer og håper vi snart kan få se dere igjen.