FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 14. juli 2020

Det er ikke noe problem å finne bedre hoteller enn Scandic Victoria Lillehammer, men ikke på Lillehammer - og ikke til den prisen vi betalte.

Sist vi bodde her - for to år siden - ga jeg to stjerner og var svært lite positiv. Hotellet var så til de grader utslitt, og ga ikke i det hele tatt den luksusen man ønsker seg når man bor på hotell.

Nå er historien noe helt annet. Hotellet har blitt totalrenovert siden sist, og rommet var kjempefint - og vårt familierom var romslig pluss at vi fikk ekstraseng til alle tre barna våre (det er stor mangelvare når man skal booke hotell). Sengene var gode, og jeg hadde to veldig gode netter her.
Frokosten var preget av korona-tiltakene, men de hadde løst det på en god måte. Det var en buffet - omså med begrenset utvalg - med innpakket pålegg, innpakkede rundstykker, innpakkede tallerkener med et utvalg pålegg etc.
For to år siden var det betjeningen i resepsjonen som reddet to stjerner i anmeldelsen min - denne gangen var det egentlig litt motsatt. Det var kun en person på jobb den kvelden vi sjekket inn, og det ble en del venting. De burde absolutt hatt en person til på jobb.
Tre andre områder de kan bli bedre på er at heisen nærmest resepsjonen var i ustand, dette gjorde at vi måtte gå en trapp ned med barnevogn til den andre heisen (og opp den trappen igjen når vi skulle ut av hotellet). I tillegg fungerte wifi veldig dårlig denne gangen. Man måtte til stadighet inn på innstillingene på telefon / ipad for å gjenoprette kontakten med wifi. Til slutt så hadde det vært fint med egen parkering for hotellets gjester inkludert i prisen (det er jo å håpe på at dette kommer under det nye tilbygget som åpnes i løpet av året).

Alt i alt veldig fornøyd, spesielt med tanke på den svært gode prisen vi fikk.

1  Takk, evlenol
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Evlenol

Så hyggelig å lese at dere fant veien tilbake til oss på Scandic Victoria Lillehammer.
Og det stemmer det du skriver at hotellet er ny renovert. I tillegg åpner 55 helt nye værelser i desember og fasaden med området utenfor vil også få en oppgradering. Da kommer det også noen få parkeringsplasser tilknyttet hotellveggen.

Hyggelig at du likte frokosten vår, den er viktig for de aller fleste så den har vi full fokus på.
Og JA, til tider burde det kanskje ha vært en person ekstra på jobb. Vi har hatt godt med besøk i hele sommer.

Er litt forundret over dårlig WIFI dekning, denne tilbakemeldingen har vi ikke fått tidligere. Alle senderne / routerne er også helt nye, Kunne du være brydd med å sende en epost til hotellet om dette og fortelle hvilket værelse du bodde på? Da undersøker vi dette.

Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med ønske om en riktig god sommer

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var her 2 netter i uke 28 på vår 2020 norgesferie med 2 voksne og 3 barn , grei pris for 1760 , fine rom men litt små til å være familie rom , ligger sentralt i Lillehammer med mye spisesteder i nærheten , men husk å bestille bord , frokosten som var med i prisen var god , grei avstand til Hunderfossen med bil , lite minus var at der var byggearbeider der som begynte i halv 8 tiden , men kommer gjerne tilbake

1  Takk, arild h
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei 512 arild

Takk for deres besøk hos oss i sommer. Det setter vi stor pris. Hotellet ligger meget sentralt i Lillehammer, i enden av gågate med alle sentrumsfasiliteter rett i nærheten. Hyggelig at du nevner frokosten vår, det setter vi pris på, I desember 2020 åpner 55 nye værelser og hotellet vil da få 161 værelser totalt. Der ser vi frem i mot.

Håper vi ses snart igjen og at oppholdet svarte til forventningene i Hunderfossen Eventyrpark. Der er det fantastisk godt å være.

Med ønske om en fortsatt god sommer

Anmeldt 7. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. juli 2020

Hyggelig hotell. Badet var ikke bra, men hotellet var under oppussing så regner med det blir pusset opp. Rommet var nyoppusset og fint. Gode senger. Og en kjempe god frokost selv med koronarestreksjoner. Kan anbefale dette hotellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Aspelund68

Hei Aspelund68

Hyggelig at du fant veien til oss på Lillehammer. Det stemmer at hotellet er nyoppusset og i desember 2020 åpner 55 helt ny værelser. Det gleder vi oss til

Godt å høre at du likte frokosten vår, den har vi gjennom hele sommeren fått gode tilbakemeldinger på.

Hjertelig velkmmen tilbake ved en senere anledning. Håper vi ses snart igjen.

Vennligste hilsener

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Varmeste helg i juni, ingen aircondition. Fikk beskjed i resepsjonen om å la dør og vindu stå åpne når vi var på rommet slik at det ble gjennomtrekk. Når kvelden kom og man ønsket å legge seg, stod flomlyset på den nye delen av hotellet(byggeplass) på full styrke slik at rommet var fullt opplyst. Valget var da ulidelig varmt eller fullt lys.
Korte senger, er 185 lang og lå med beina utenfor senga.
Totalt kaos når det gjelder parkering, fikk et kart med veibeskrivelse rundt halve Lillehammer. Har du mye bagasje eller er dårlig til beins er det veldig langt å gå. Betalingsløsninger på parkeringen fungerte ikke. Ble ikke bedre av at hun som stod i resepsjonen var sur og lite imøtekommende.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 937knuth
Erik F, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Hei 937knuth

Ja, det var virkelig varmt den helgen i juni. De fleste hotellrom i Norge er dessverre ikke bygget med AC. Vi skulle alle gjerne ønske at det var slik akkurat den helgen. Det hjelper selvfølgelig lite, men de nye værelsene som bygges utenfor vil få dette. Rommet deres var et økonomirom og det fremkommer på nettsidene at der er sengene 190 lange. Det er 2 parkeringshus på Lillehammer, ett et lite stykke unna der man kjører ovenfor sentrum. Antar at det er dette du fikk kart til i resepsjonen. Og jeg er kjent med at rabatt koden der ikke virket som den skulle. Det er derimot et parkeringshus like nedenfor hotellet - Øya Parkering.

Jeg beklager så mye at oppholdet deres ikke svarte til forventningene.

Håper derimot du vil besøke oss ved en senere anledning slik at vi kan få rettet opp på inntrykket.

Vennligste hilsener