Destinia.com
Booking.comUSD 110
FindHotelUSD 123
Anmeldt 21. juli 2020

bodde der 2 netter. Lenge å vente på innsjekking, var bare 1 person på vakt. Hovedheisen var i ustand, vi måtte gå langt inkludert noen små trapper for å finne heisen, det var tungt med mye bagasje, ingen som kunne hjelpe med bagasjen på hotellet. Rommet var stort og helt OK, badet veldig stort. Ingen aircondition så var litt varmt på rommet. Senga var god. Skrivebord på rommet, og det minste kjøleskapet jeg har sett. Frokosten var veldig bra, selv om den var litt redusert på grunn av Corona. Men, var veldig fullt med gjester til frokost, ikke helt bra i forhold til smittevern. Utsjekkingen gikk greit, men fortsatt ikke reparert heisen så langt å gå med masse bagasje.

2  Takk, Flyglad
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Flyglad

Takk for deres opphold hos oss, og JA dette er et ærverdig hotell med historie tilbake til 1872 som det eldste i Lillehammer.
Hotellet gjennomgikk en omfattende renovering senhøsten 2019 og åpnet opp igjen januar 2020 som helt nytt. Hyggelig at dere likte frokosten på hotellet, takk for det.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning, da virker hovedheisen også. Vi har alternative heiser på hotellet, alt etter hvilken etg dere bodde.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2021

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell i enden av gågata i Lillehammer. Hotellet var under utvidelse, men arbeiderne hadde sikkert ferie, så ikke noe støy. Det som trekker ned er at som det eneste hotellet på turen vår fikk vi ikke satt kjølebagen vår i kjøleskap. Heisene virket heller ikke, så vi måtte bære all bagasje opp og ned trappene.

Takk, Mads-Yngvar F

Hei Mads-Yngvar

Så hyggelig at dere fant veien til oss i sommer.
Det stemmer at hotellet er under utvidelse, og 55 nye værelser står klare i desember 2020. Det gleder vi oss til.

Alle våre værelser har et lite kjøleskap, men det er ikke plass til kjølebag der.
Hovedheisen vår var dessverre ute av drift, men det finnes andre heis alternativer på hotellet.

Ønsker dere en fortsatt riktig god sommer og håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 17. juli 2020

Tok en overnattning her etter å ha overnattet på et annet hotell første natten i forbindelse med å ha vært på Hunderfossen. På Scandic fikk vi et fint, stort og luftig rom for en veldig bra pris for 2 voksne og 3 barn. God frokost i koslig matsal. Super fornøyd med oppholdet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, stineemine

Hei Stine Emine

Så flott å lese at dere fant veien til oss på Scandic Victoria Lillehammer. Det gleder oss veldig.
Hotellet er nyrenovert, og hyggelig dere likte frokosten vår godt.

Håper vi kan få gleden av å se dere igjen ved en senere anledning. I Lillehammer regionen finnes mange aktivitetsmuligheter for både store og små.

Fortsatt riktig god sommer til dere og med ønske om snarlig gjensyn.

Anmeldt 14. juli 2020

Det er ikke noe problem å finne bedre hoteller enn Scandic Victoria Lillehammer, men ikke på Lillehammer - og ikke til den prisen vi betalte.

Sist vi bodde her - for to år siden - ga jeg to stjerner og var svært lite positiv. Hotellet var så til de grader utslitt, og ga ikke i det hele tatt den luksusen man ønsker seg når man bor på hotell.

Nå er historien noe helt annet. Hotellet har blitt totalrenovert siden sist, og rommet var kjempefint - og vårt familierom var romslig pluss at vi fikk ekstraseng til alle tre barna våre (det er stor mangelvare når man skal booke hotell). Sengene var gode, og jeg hadde to veldig gode netter her.
Frokosten var preget av korona-tiltakene, men de hadde løst det på en god måte. Det var en buffet - omså med begrenset utvalg - med innpakket pålegg, innpakkede rundstykker, innpakkede tallerkener med et utvalg pålegg etc.
For to år siden var det betjeningen i resepsjonen som reddet to stjerner i anmeldelsen min - denne gangen var det egentlig litt motsatt. Det var kun en person på jobb den kvelden vi sjekket inn, og det ble en del venting. De burde absolutt hatt en person til på jobb.
Tre andre områder de kan bli bedre på er at heisen nærmest resepsjonen var i ustand, dette gjorde at vi måtte gå en trapp ned med barnevogn til den andre heisen (og opp den trappen igjen når vi skulle ut av hotellet). I tillegg fungerte wifi veldig dårlig denne gangen. Man måtte til stadighet inn på innstillingene på telefon / ipad for å gjenoprette kontakten med wifi. Til slutt så hadde det vært fint med egen parkering for hotellets gjester inkludert i prisen (det er jo å håpe på at dette kommer under det nye tilbygget som åpnes i løpet av året).

Alt i alt veldig fornøyd, spesielt med tanke på den svært gode prisen vi fikk.

1  Takk, evlenol

Hei Evlenol

Så hyggelig å lese at dere fant veien tilbake til oss på Scandic Victoria Lillehammer.
Og det stemmer det du skriver at hotellet er ny renovert. I tillegg åpner 55 helt nye værelser i desember og fasaden med området utenfor vil også få en oppgradering. Da kommer det også noen få parkeringsplasser tilknyttet hotellveggen.

Hyggelig at du likte frokosten vår, den er viktig for de aller fleste så den har vi full fokus på.
Og JA, til tider burde det kanskje ha vært en person ekstra på jobb. Vi har hatt godt med besøk i hele sommer.

Er litt forundret over dårlig WIFI dekning, denne tilbakemeldingen har vi ikke fått tidligere. Alle senderne / routerne er også helt nye, Kunne du være brydd med å sende en epost til hotellet om dette og fortelle hvilket værelse du bodde på? Da undersøker vi dette.

Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med ønske om en riktig god sommer