TripadvisorUSD 145
Priceline
eDreams
ZenHotels.comUSD 175
Anmeldt 31. juli 2020

Flott beliggenhet rett ved gågata i Lillehammer. Hadde ikke fått med info om at de pusset opp. Der var derfor ingen parkeringsmuligheter som beskrevet. Ble noe kronglete å komme seg til rommet pga en heis som var ute av funksjon.

Rommet vi fikk var overraskende stort og nokså nyoppusset. Perfekt til to voksne og to barn.

Veldig hyggelig personale. Ekstra hyggelig at vi fikk tilsendt kosebamsen som vår datter glemte igjen på rommet. Stor takk for det.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kristian R
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Kristian

Ja, beliggenheten er unik midt i Lillehammer sentrum. Hele hotellet er ny renovert, samtidig bygges det på ny hotellfløy utenfor. Dette står ferdig i desember senere iår. Noen parkeringsplasser blir det under tak, men det finnes også parkeringshus rett i nærheten.

Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig førsteinntrykk allerede over telefon. Jeg hadde sett på nett (Google og tripadvisor) at hotellet hadde gratis parkering. Ringte for å forhøre meg om denne parkeringen, og ble møtt av en ansatt som lurte på hvor i all verden jeg hadde fått tak i den infoen, for parkering det hadde de iallefall ikke.. greit nok det, men jeg kan ikke noe for at jeg har blitt feilinformert på nett..

Lang kø ved innsjekk. Hadde med barnevogn, baby og en del bagasje så det var litt nedtur når vi ble sendt ned trapper og via korridorer for å komme til heis. Spesielt når jeg så andre gjester ble sendt til en annen og tilsynelatende enklere heis .

Jeg hadde bestilt rom med queensize seng, i og med at dette var ett valg på hotellets egen hjemmeside. Kom opp til ett rom (som opplevdes alt for trangt når man har med barnevogn og reiseseng), med to enkeltsenger slått sammen. Går ned i resepsjonen for å høre, og blir møtt med "på dette hotellet har vi ikke slike senger". Hvorpå jeg spør om hvorfor det da er en valgmulighet når man bestiller. Damen bak resepsjonen (som forøvrig var den samme jeg snakket med på tlf i forkant av oppholdet) trekker på skuldrene og sier at jeg skulle ha sett at det står på nett at queensize ikke kan garanteres. En ting er at det ikke kan garanteres, det forstår jeg. Men at de selger en vare de ikke kan levere i det hele tatt, det blir noe annet.

Ellers var rommet støvete, dusjdøren var skitten, og luften var fryktelig tett, enda vi hadde opp vinduene på natta. Var gjennom resepsjonen mange ganger på vei ut og inn, men aldri ble vi hilst på av resepsjonisten, ikke ett hei, ikke ett smil. Ved utsjekk måtte vi vente lenge, ble møtt av ett skilt hvor det sto at resepsjonisten hjalp en gjest.

Alt i alt veldig skuffende opplevelse.

Takk, mauv90
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Mauv90

Jeg er lei meg for at deres opphold ikke svarte til forventningene.

Sommeren for det fleste av oss i reiselivsbransjen ser ut til å bli bedre enn det vi først forventet. Jeg selv opplever at butikkene i Lillehammer sentrum har godt besøk, selv om det tidsvis er noe kø.

Vi forsøker etter alle beste evne å innfri gjestenes ønsker, selv om vi ikke alltid får det til.
Uansett skal alle våre gjester får den beste service og selvfølgelig skal man komme til et rent værelser. Dette forundre meg litt da vi ellers får veldig gode tilbakemeldinger fra våre gjester på nettopp dette.

Håper du vil komme tilbake til oss og besøke oss igjen, bare slik vil vi få muligheten til å rette opp inntrykket.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

Anmeldt 21. juli 2020

bodde der 2 netter. Lenge å vente på innsjekking, var bare 1 person på vakt. Hovedheisen var i ustand, vi måtte gå langt inkludert noen små trapper for å finne heisen, det var tungt med mye bagasje, ingen som kunne hjelpe med bagasjen på hotellet. Rommet var stort og helt OK, badet veldig stort. Ingen aircondition så var litt varmt på rommet. Senga var god. Skrivebord på rommet, og det minste kjøleskapet jeg har sett. Frokosten var veldig bra, selv om den var litt redusert på grunn av Corona. Men, var veldig fullt med gjester til frokost, ikke helt bra i forhold til smittevern. Utsjekkingen gikk greit, men fortsatt ikke reparert heisen så langt å gå med masse bagasje.

2  Takk, Flyglad

Hei Flyglad

Takk for deres opphold hos oss, og JA dette er et ærverdig hotell med historie tilbake til 1872 som det eldste i Lillehammer.
Hotellet gjennomgikk en omfattende renovering senhøsten 2019 og åpnet opp igjen januar 2020 som helt nytt. Hyggelig at dere likte frokosten på hotellet, takk for det.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning, da virker hovedheisen også. Vi har alternative heiser på hotellet, alt etter hvilken etg dere bodde.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2021

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell i enden av gågata i Lillehammer. Hotellet var under utvidelse, men arbeiderne hadde sikkert ferie, så ikke noe støy. Det som trekker ned er at som det eneste hotellet på turen vår fikk vi ikke satt kjølebagen vår i kjøleskap. Heisene virket heller ikke, så vi måtte bære all bagasje opp og ned trappene.

Takk, Mads-Yngvar F

Hei Mads-Yngvar

Så hyggelig at dere fant veien til oss i sommer.
Det stemmer at hotellet er under utvidelse, og 55 nye værelser står klare i desember 2020. Det gleder vi oss til.

Alle våre værelser har et lite kjøleskap, men det er ikke plass til kjølebag der.
Hovedheisen vår var dessverre ute av drift, men det finnes andre heis alternativer på hotellet.

Ønsker dere en fortsatt riktig god sommer og håper vi ses snart igjen.