Priceline
ScandicHotels.comUSD 159
HurbUSD 176
Anmeldt 11. august 2020

Vi hadde en natt her på gjennomreise, 1 voksen og 2 barn. Fint rom, men var litt for trangt når vi fikk opp ekstrasengen, men for 1 natt gikk det fint, og prisen var bra. God frokost. Parkering i nærheten til en lav kostnad. Hotellet kan anbefales hvis man skal besøke Lillehammer.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, EweAA
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei EweAA

Så hyggelig at dere fant veien til oss på Scandic Victoria Lillehammer i sommer. Det setter vi selvølgelig enormt stor pris på.
Håper vi ses snart igjen og benytter anledning å ønske en riktig god sommer.

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi skulle bo på Scandic Victoria i 3 netter og hadde booket superior rom uten eller lite støy.Vi fikk et rom som det var stille og rolig.Men reagerte på selve rommet som ikke så ut som superior rommet som vi så på nett.Der skulle det være stoler,sofa og skrivebord.På rommet vårt var det bare en sofa.På badet var det en liten håndklestang som skulle romme 2 store og 2 små hånkler.Ikke en eneste knagg å henge håndhåndklær på.Vi måtte klyve opp i et glatt badekar for å dusje.Det var ingen ting å holde seg fast i, ei heller å trå ned på etter dusjen på et flislagt glatt gulv.Vi er ikke ungdommer lengre, og var livredde for å skli.Først etter to dager da vi tilfeldigvis var på rommet da stuepiken kom, ble vi tilbudt sklimatte i badekaret og et håndkle å trå ned på.Vi skulle reise dagen etter, men vi takket ja.Kunne vi ikke fått dette med en gang? I tillegg hadde en av spottene i taket fallt ned og hang å slang i ledningene.Dette er direkte farlig på et bad.Jeg gav beskjed i resepsjon på fredag, men fikk beskjed om at de hadde ingen vaktmester før på mandag.Sengen var utrolig bra.Vi sov veldig godt.Frokosten var grei.Smakte godt.Veldig glad for vifte på varmt rom.Men veldig synd dere ikke har aircondition.Godt sommertilbud på prisen.Men når man i tillegg må betale over 400kr for 3 netter i parkeringshus så blir det jo ikke så rimelig likevel.Hilsen oss fra Moss.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, uheldiggris2020

Hei uheldiggris2020

Takk for at dere fant veien til vårt hotell i sommer.
Det setter vi stor pris på, det samme med nevnte tilbakemeldinger.

Vi har selvfølgelig flere værelser som har dusj, og ikke badekar. Be gjerne om dette ved neste anledning så vet jeg våre resepsjonister tildeler et mere passende værelse for dere. Hos oss finnes det flere ulike værelser.

Ønsker en fortsatt god sommer og håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 6. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2021

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2021

Anmeldt 2. august 2020

Kjempe fornøyd med oppholdet. Store rom. Gode senger. Rent og pent. Ny oppusset og med fin stil. Rett i gå gata. Vi merket en del støy da rommet lå vendt mot veien. Frokosten var kjempe fin. Tok tydelig hensyn med maten(innpakket og engangs) i disse coronna tider.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aberge656791

Hei aberge656791

Så hyggelig å lese:) Håper oppholdet dere i Lillehammer ellers svarte til forventningene med masse utendørs opplevelser. Ja, hotellet er nyrenovert. Det er blitt veldig pent og stilig. Dette er jo et hotell midt i sentrum, så noe støy må man nok regne med til tider. Beleggenheten er jo i gågata med alle sentrums fasiliteter rundt hotellet.

Ønsker en fortsatt god sommer og med ønske om snarlig gjensyn.