Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 159
Anmeldt 21. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2021

Anmeldt 15. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020

Anmeldt 22. august 2020

Veldig fint oppusset Hotel sentralt i Lillehammer. Delikate farver og interiør gir en svært behagelig og avslappende følelse. Veldig bra frokost hvor smittevern ble fulgt opp på en veldig god måte, og renhold på rom ble også fullt opp. Det er gjennomgående flere nivå høyere kvalitet her enn det vi opplevde hos en annen stor hotellkjede i juni.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, ingridk108

Hei Ingridk108

Så hyggelig at dere fant veien til oss på Scandic Victoria Lillehammer. Det setter vi alle på hotellet stor pris på. Godt å se at dere koste dere med vår frokost med mere.

Da håper jeg virkelig dere finner veien tilbake til oss ved en senere anledning. Det ville vært hyggelig.

På gjensyn så ses vi kanskje snart igjen.

Vennligste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 17. august 2020

Anmeldt 17. august 2020

Ett eldre hotel med en god service over alt. Sentralt beliggende ved gågaten. Hotellet er inne i en byggeperiode, (lite støy) ca.150 nye rom blir klar i desember. Anbefaler Øya Parkering 5 min. fra hotellet.

• Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Jansul

Hei Jasnul

Ja det stemmer, opprinnelig er Scandic Victoria Lillehammers eldste hotel, helt tilbake fra 1872. Det siste året har hotellet gjennomgått en storstilt renovering og fremstår nå som helt nytt.

Øya Parkering er kun 70 meter nedenfor hotellet, der koster det 140,- pr døgn i skrivende stund, På hotellet når byggeprosessen er ferdig i desember vil man finne 14 parkeringsplasser.

Håper dere finner veien tilbake ved en senere anledning. Det ville vært hyggelig.

På gjensyn, vennligste hilsener Erik Fostervoll, Hotelldirektør