Booking.comUSD 111
eDreamsUSD 111
Trip.comUSD 120
Anmeldt 1. mars 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 1. mars 2021

Bra sted å bo for familie på tre voksne og en ungdom på vinterferie. Så sentralt i byen som mulig. To minutter å gå til Øya p-hus, tolv minutter å kjøre til Hafjell skisenter. Fire minutter å gå til kino og kunstmuseum. Rent og pent familierom til fire. God frokost. Hyggelig betjening. Gode senger på rommet. Litt hardere på ekstrasengen. Mye for pengene!

Takk, torunnkorn

Hei Torunnkorn

Så utrolig hyggelig å lese deres tilbakemelding etter deres opphold.
Ja, beliggenheten er helt super med korte avstander til det meste. Vet du, i Lillehammer er det masse å ta seg til om sommeren også. Håper vi ses igjen ved en senere anledning.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 18. februar 2021 via mobile enheter

Var en veldig flott og ny oppusset hotell, veldig bra rom men litt lite parkeringsplasser men ellers kanon nært resturang og bar, frokosten var grei, veldig sentralt som du kan få det, prisen var helt ok.

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, eilertm

Hei eilertm

Tusen takk for at dere fant veien til oss på Scandic Victoria Lillehammer. Det setter vi veldig stor pris på.
Beliggenheten er helt super og sentral. Det er et parkeringshus ca 1 min gange fra hotellet, der finnes et utall av parkeringsplasser. I skrivende stund er prisen kr. 140, pr døgn.

Håper vi ses snart igjen - hjertelig velkommen.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør.

Anmeldt 16. februar 2021

Familie tur med barn på 8 år. Rom med badekar og fantastisk frokost. Beliggenheten var perfekt med tanke på at gågaten ligger rett ved. Hyggelig betjening. Masse fin å finne på i Lillehammer. Vi akte i Olympiabakken.

Takk, asogn944678

Hei asogn944678

Gledelig å lese at dere har hatt et flott opphold hos oss. Og som du beskriver, beliggenheten er helt topp.
Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til Scandic Victoria også ved en senere anledning.

Vennligste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 26. januar 2021

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2021