Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 134
Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fikk et veldig fint og stort familierom. Men det store minus var at det var ulidelig varmt på rommet og umulig å lufte ut når man fikk rom RETT OVER en pub/gågata en lørdagsnatt hvor halve Lillehammer var ute i varmen. Sov svært dårlig pga grusomt varmt på rommet. Frokosten var bra og ikke vanskelig å få bord siden man valgte hvilket tidsrom man ville spise. Ligger perfekt til I sentrum. Men be om rom som ikke vender ut mot gågata. Gateparkering anbefales da hotellets parkering er dyr via Easypark.

Romtips: Unngå rom som vender ut mot gågata. Bråkete i helgene.
Takk, metannika
Anmeldt 2. juli 2021

Hadde et koselig opphold med familien! God beliggenhet, stort fint rom til en god pris. Anbefales på det sterkeste :) Frokosten hadde gode alternativer, det var et lydtett rom til tross for litt arbeid på utsiden. Alt i alt helt supert!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ViolaVintage
Anmeldt 29. juni 2021

Familierommene ligger ut mot støyende gater. Heller ikke AC på rommene, så man er avhengig av åpne vinduer for å kunne leve der inne, noe som er svært ugunstig når man har med seg små barn som skal sove og det går folk som er svært bedugget forbi vinduet ditt omtrent annethvert minutt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Discover488280
Anmeldt 7. juni 2021

Vi kom til et nyoppusset hotell.
Fantastisk beliggenhet, det blir ikke mer sentralt, svært hyggelig betjening.
Hele oppholdet, fra inn- til utsjekk var helt supert.
Vi hadde med oss vår hund og er av den oppfattingen at dette var et ekstremt hundevennlig hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 83unnis