Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 15. juli 2021

Av ulike grunner kan teknologien svikte. Da gjelder det å finne løsninger og få fornøyde gjester likevel. Dette klarte dette hotellet i stor stil. En god seng, grei frokost og service fra personalet gjør at jeg kommer tilbake til Litteraturfestivalen neste år. Takk!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Luckstud
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God frokost, hyggelig betjening og fine rom. Imidlertid var det svært varmt på rommet, slik at det ble helt nødvendig å ha vinduet åpent om natten. Derfor var det svært uheldig at det pågikk høylytt anleggsarbeider rett utenfor hotellet fra 6-7tiden om morgenen..

Takk, Anne9779
Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fikk et veldig fint og stort familierom. Men det store minus var at det var ulidelig varmt på rommet og umulig å lufte ut når man fikk rom RETT OVER en pub/gågata en lørdagsnatt hvor halve Lillehammer var ute i varmen. Sov svært dårlig pga grusomt varmt på rommet. Frokosten var bra og ikke vanskelig å få bord siden man valgte hvilket tidsrom man ville spise. Ligger perfekt til I sentrum. Men be om rom som ikke vender ut mot gågata. Gateparkering anbefales da hotellets parkering er dyr via Easypark.

Romtips: Unngå rom som vender ut mot gågata. Bråkete i helgene.
Takk, metannika
Anmeldt 2. juli 2021

Hadde et koselig opphold med familien! God beliggenhet, stort fint rom til en god pris. Anbefales på det sterkeste :) Frokosten hadde gode alternativer, det var et lydtett rom til tross for litt arbeid på utsiden. Alt i alt helt supert!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ViolaVintage