Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 135
Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sentrumsnær plassering av hotellet. Fin beliggenhet med tanke på shopping i Lillehammer.

Det er en gammel del og en ny del av hotellet. Vi bodde 2 netter i den gamle delen der det ikke var aircondition. Vi åpnet vindu for å få luft. Ulempen med det var at «røykerne» røyket på hotellets røykeplassering som er 20-30 meter på utsiden av inngang. Det resulterte at vi i 4!! Etasje fikk røykelukt inn på rommet.

Noe ikke hotellet kan kontrollere var asfaltarbeidet som startet opp før 06:00 begge dager.

Tips! Be om å få sove i nyere del om du skal besøke hotellet!

Hotellfrokost var meget bra!

Takk, torbj_rnb845
Anmeldt 15. juli 2021

Av ulike grunner kan teknologien svikte. Da gjelder det å finne løsninger og få fornøyde gjester likevel. Dette klarte dette hotellet i stor stil. En god seng, grei frokost og service fra personalet gjør at jeg kommer tilbake til Litteraturfestivalen neste år. Takk!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Luckstud
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God frokost, hyggelig betjening og fine rom. Imidlertid var det svært varmt på rommet, slik at det ble helt nødvendig å ha vinduet åpent om natten. Derfor var det svært uheldig at det pågikk høylytt anleggsarbeider rett utenfor hotellet fra 6-7tiden om morgenen..

Takk, Anne9779
Anmeldt 12. juli 2021