Booking.comUSD 133
ScandicHotels.comUSD 133
eDreams
Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldt 22. juli 2021

Utrolig dårlig service i resepsjonen. Ankom hotellet ca 14.10, lurte på om de hadde ledige rom, men fikk beskjed om at innsjekk var kl. 15.00. Var tilbake kl. 15, men da var det lang kø, dårlig smittevern og ingen rom var klare. Måtte vente igjen før vi fikk rom i 16.30 tia.

Takk, LineCTM
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nyoppussede rom, veldig sentralt. God frokost. Bruker staver, så litt kronglete å komme seg til frokost, men hyggelig frokostvert tilbød seg å bære tallerken når jeg hentet mat

Litt langt til parkering for noen som er dårlig til beins, men 4 HC plasser ikke langt unna.

Takk, Fiona_nor
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell. Fine og nyoppussede rom. Vennlig personale og knallbra beliggenhet i byen rett ved gågate. Ganske enkel parkering i parkeringshus 100m unna. Koster ca 140kr/dag. Rimelige lademuligheter i parkeringshuset. Eneste minis var for mye folk/kø ved frokost. Jeg orket ikke stå i kø og ventet til det værste var over. Da var det nesten ikke mat igjen. Hadde dette vært løst på en bedre måte så hadde hotellet vært perfekt. Anbefales uansett da det er mye verdi for pengene og flotte rom. Kommer gjerne tilbake.

Takk, ReisendeBonde
Anmeldt 20. juli 2021