Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 133
Anmeldt 26. juli 2021

Anmeldt 26. juli 2021

Fikk ett veldig fint og nyoppusset familierom, gode senger, stort bad. Skal jeg være pirkete så må det være trykket i dusjen,det kom såvidt vann ut. og det var støvete under sengene.Savnet finere brødtyper/rundstykker til frokost, da ikke alle elsker grove typer. Men Ellers Likte jeg godt dette hotellet, midt i sentrum og butikkene var rett utenfor.

Takk, torillh1232021
Anmeldt 25. juli 2021

Rommet var ikke rengjort skikkelig. Det lå popcorn fra forrige gjest under barnesengene, og andre natten finner plutselig vår sønn en slikkepinne som ikke var vår i sengen sin. Vi mistenker rett og slett at sengetøy ikke var skiftet fra forrige gjest! Graverende! Frokosten annonseres som prisvinnende. Den var i beste fall middelmådig. I tillegg var det overhodet ingen hensyn til Covid-19. Faste frokosttider fører til kaos hver hele time. Buffetområdet var overfylt av mennesker, alle måtte ta på de samme redskapene og personalet viste ingen forståelse for at dette var et problem. Vi var flere gjester som klagde på dette. Alt vi fikk var skuldertrekk og beskjed om at gjestene måtte selv ta ansvar. Rett og slett ikke godt nok!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Trond-Eirik H
Anmeldt 24. juli 2021

Jeg har reist veldig mye rundt i verden og i Norge, men har aldri fått så flott frokost noe sted før. Bare den alene var verdt oppholdet. Hotellets beliggenhet kan ikke bli bedre, 5 skritt og så er du i gågata.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Trine N
Anmeldt 23. juli 2021

Victoria hotell ligger midt i sentrum av Lillehammer. Med et parkeringshus i nærheten. I nsjekking var grei, men det var ikke rommet. Vi fikk et værelse i 4 etasje i i det bygget. Der var det så lavt under taket, at vi nesten stanget i det. Jeg kan ikke begripe at det er lovlig å bo på et rom med så lavt tak. Frokosten var grei, særlig var det mye frukt og god kaffe. Det var veiarbeid utenfor, så vi ble vekket kl 7 om morgen. Ikke hotellets feil, men kanskje det ligger for sentralt. Lite service i resepsjon da vi ba om glass for å nyte en drink på rommet.

Takk, Leneoftedal