Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 133
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Helt ok men litt dårlig frokostutvalg, dårlig for barn (mine barn liker helst nugatti som pålegg i ferie) og veldig dårlig for cøaliakere, spesielt om du har barn som ikke tåler gluten. Fantes noen glutenfri knekkebrød og noe svart brød som min 10 åring med cøliaki nekter å spise.

Takk, siljeeiv
Anmeldt 26. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 26. juli 2021

Fikk ett veldig fint og nyoppusset familierom, gode senger, stort bad. Skal jeg være pirkete så må det være trykket i dusjen,det kom såvidt vann ut. og det var støvete under sengene.Savnet finere brødtyper/rundstykker til frokost, da ikke alle elsker grove typer. Men Ellers Likte jeg godt dette hotellet, midt i sentrum og butikkene var rett utenfor.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, torillh1232021
Anmeldt 25. juli 2021

Rommet var ikke rengjort skikkelig. Det lå popcorn fra forrige gjest under barnesengene, og andre natten finner plutselig vår sønn en slikkepinne som ikke var vår i sengen sin. Vi mistenker rett og slett at sengetøy ikke var skiftet fra forrige gjest! Graverende! Frokosten annonseres som prisvinnende. Den var i beste fall middelmådig. I tillegg var det overhodet ingen hensyn til Covid-19. Faste frokosttider fører til kaos hver hele time. Buffetområdet var overfylt av mennesker, alle måtte ta på de samme redskapene og personalet viste ingen forståelse for at dette var et problem. Vi var flere gjester som klagde på dette. Alt vi fikk var skuldertrekk og beskjed om at gjestene måtte selv ta ansvar. Rett og slett ikke godt nok!

Takk, Trond-Eirik H