Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 133
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og flott hotell. Vi var her for mange år siden, og dette var en flott overraskelse. Renovert og nytt, delikat og flotte rom. Deilig service og vi hadde hund med - ingen hindring! God frokost og godt utvalg i hotellbaren. Eneste var at hotell baren lukket tidlig for servering. Men det er kanskje korona

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2021

Helt ok men litt dårlig frokostutvalg, dårlig for barn (mine barn liker helst nugatti som pålegg i ferie) og veldig dårlig for cøaliakere, spesielt om du har barn som ikke tåler gluten. Fantes noen glutenfri knekkebrød og noe svart brød som min 10 åring med cøliaki nekter å spise.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, siljeeiv
Anmeldt 26. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 26. juli 2021

Fikk ett veldig fint og nyoppusset familierom, gode senger, stort bad. Skal jeg være pirkete så må det være trykket i dusjen,det kom såvidt vann ut. og det var støvete under sengene.Savnet finere brødtyper/rundstykker til frokost, da ikke alle elsker grove typer. Men Ellers Likte jeg godt dette hotellet, midt i sentrum og butikkene var rett utenfor.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, torillh1232021