Booking.comUSD 133
ScandicHotels.comUSD 134
TripadvisorUSD 133
eDreams
Anmeldt 1. august 2021

Bokket dobbeltrom med ekstra store senger som det så elegant het. Da får man 2x75 senger satt sammen.lurer på hvor små stndard sengene er på dette hotellet. Ett toalett så trangt att man måtte gå på do i resepsjonen. Ventilert betyr ikke aircondition. 25 grader på rommet natten igjenom. Neste gang er det tilbake på Hammer.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, GlennK559
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og flott hotell. Vi var her for mange år siden, og dette var en flott overraskelse. Renovert og nytt, delikat og flotte rom. Deilig service og vi hadde hund med - ingen hindring! God frokost og godt utvalg i hotellbaren. Eneste var at hotell baren lukket tidlig for servering. Men det er kanskje korona

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2021

Helt ok men litt dårlig frokostutvalg, dårlig for barn (mine barn liker helst nugatti som pålegg i ferie) og veldig dårlig for cøaliakere, spesielt om du har barn som ikke tåler gluten. Fantes noen glutenfri knekkebrød og noe svart brød som min 10 åring med cøliaki nekter å spise.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, siljeeiv