Destinia.com
Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

OK rengjøring
OK frokost litt bedre utvalg i restauranten til frokost enn i etasjen over.
OK++ serviceinnstilling og blide tilsette som vi møtte (spesielt renholdere).

Var på familietur og skulle overnatte på hotell i Lillehammer. Bestilte selvsagt familierom, siden det såg ut som gode rom, og andre har skrytt over det.
Scandic Victoria sitt familierom bestod av et dobbeltrom der de hadde satt inn ti senger som vi skulle slå opp selv. Vi måtte pakke om kofferter og ha minimalt med oss inn på hotellrommet, og fikk da slått opp den ene senga. Altså meget trangt og veldig lite verdt pengene. Ingen informasjon om dette på forhånd gjorde det ikke bedre....

Takk, Nomad557575
Anmeldt 1. august 2021

Bokket dobbeltrom med ekstra store senger som det så elegant het. Da får man 2x75 senger satt sammen.lurer på hvor små stndard sengene er på dette hotellet. Ett toalett så trangt att man måtte gå på do i resepsjonen. Ventilert betyr ikke aircondition. 25 grader på rommet natten igjenom. Neste gang er det tilbake på Hammer.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, GlennK559
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og flott hotell. Vi var her for mange år siden, og dette var en flott overraskelse. Renovert og nytt, delikat og flotte rom. Deilig service og vi hadde hund med - ingen hindring! God frokost og godt utvalg i hotellbaren. Eneste var at hotell baren lukket tidlig for servering. Men det er kanskje korona

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 31. juli 2021