Destinia.com
FindHotelUSD 132
Anmeldt 17. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 7. august 2021

Det er alltid veldig koselig å komme tilbake til dette hotellet. Personalet er helt supert ! Hotellet ligger helt nydelig til. Du går rett ut på gågata som er fullt av liv. Butikker og restauranter og mye annet å se på. Det er alltid flott å komme tilbake å få velkomst av de snille, smilende hjelpsomme damene i resepsjonen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, doroef
Anmeldt 5. august 2021

Det var alt for mange mennesker inne i buffen hvor en skulle hente frokosten. Helt umulig å holde en meters avstand, ingen hadde på munnbind, bortsett fra personalet. Skilt hvor hotellet oppmuntret til bruk av munnbind, stod lite synlig plassert inne med maten, dette burde stått godt synlig sammen med antibac før en gikk inn i frokostsalen. Jeg gjorde resepsjonisten oppmerksom på dette, men hun mente at dette var hver enkelt gjest sitt ansvar. De hadde delt opp med antall gjester som kunne komme innenfor et visst klokkeslett, godt tiltak, men dessverre ikke godt nok, når det blir så mange mennesker på veldig liten plass. Leit at resepsjonist ikke tok imot innspill til forbedring. Tror ut fra det jeg hørte rundt meg at gjestene ikke syntes det var greit slik det var i dag.
Ellers rene rom, men veldig trangt rom og bad. Utvalget av mat til frokost var bra.

Takk, annet419
Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

OK rengjøring
OK frokost litt bedre utvalg i restauranten til frokost enn i etasjen over.
OK++ serviceinnstilling og blide tilsette som vi møtte (spesielt renholdere).

Var på familietur og skulle overnatte på hotell i Lillehammer. Bestilte selvsagt familierom, siden det såg ut som gode rom, og andre har skrytt over det.
Scandic Victoria sitt familierom bestod av et dobbeltrom der de hadde satt inn ti senger som vi skulle slå opp selv. Vi måtte pakke om kofferter og ha minimalt med oss inn på hotellrommet, og fikk da slått opp den ene senga. Altså meget trangt og veldig lite verdt pengene. Ingen informasjon om dette på forhånd gjorde det ikke bedre....

Takk, Nomad557575