Priceline
ScandicHotels.comUSD 122
FindHotelUSD 120
Anmeldt 27. august 2021

Rommet var ikke rengjort skikkelig, lenge siden det har sett en støvsuger eller vaskefille. Men beliggenhet er bra midt i sentrum. Så veldig synd at de ikke kan lære opp ansatte og det i disse Covid-19 tider.

Takk, lhella915297
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hei, vi beklager på sterkeste når jeg leser din tilbakemlelding. Det er så jeg mistenker at dere har fått tildelt et rom som ikke var klargjort ved en feiltagelse.

Hyggelig å lese at dere ellers er fornøyd, håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Vennligste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 24. august 2021

Anmeldt 24. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 17. august 2021

Moderne rom med god luft på rommene. Utrolig behagelige senger. Gode moderne muligheter på smart. Frokosten ble servert av vennlige rutinerte servitører som sørget for gode covid rutiner. Variert utbud av pålegg

Takk, Bremvik