Trip.com
ScandicHotels.comUSD 109
Anmeldt 2. september 2021

Jeg og min kollega dro for å delta på et arrangement, og ønsket å være sentrumsnært uten å bli påvirket av mye støy. Enkelt fortalt fikk vi et fantastisk enderom, med utsikt til arrangementet i gågata og ro så fort vinduene var lukket. Ypperlig plassering midt i sentrum, og kun et steinkast unna billig døgnparkering. Personalet er imøtekommende fra start til slutt, frokosten bugner av deilig utvalg av mat og drikke, og hotellet er rent og moderne. Kommer til å velge dette hotellet ved neste besøk også.

Romtips: Suite/rom mot gågaten gir en magisk opplevelse
Takk, EllieKTV
Anmeldt 31. august 2021

Generelt bra inntrykk med veldig god beliggenhet, men helhetsinntrykket ble betydelig svekket ved at renholdet var dårlig. Etter to dager med manglende vask av bord og støvsuging av golv, bestemte vi oss for og undersøke litt nærmere. Når var det tørket støv sist???

Takk, hansr0stad
Anmeldt 30. august 2021

Hotellet er fint pusset opp med lekre rom. Helt annen opplevelse enn Victoria for noen år siden. Veldig bra smittevern! Skal jeg sette fingeren på en ting må det være at det er litt synd at resepsjonist betjener baren. Dette førte til litt ventetid når hun skulle betjene tlf og innsjekk samtidig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Fearless604226
Anmeldt 27. august 2021

Rommet var ikke rengjort skikkelig, lenge siden det har sett en støvsuger eller vaskefille. Men beliggenhet er bra midt i sentrum. Så veldig synd at de ikke kan lære opp ansatte og det i disse Covid-19 tider.

Takk, lhella915297
Erik Fostervoll, General Manager på Scandic Victoria Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hei, vi beklager på sterkeste når jeg leser din tilbakemlelding. Det er så jeg mistenker at dere har fått tildelt et rom som ikke var klargjort ved en feiltagelse.

Hyggelig å lese at dere ellers er fornøyd, håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved et senere tidspunkt.

Vennligste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør