Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Vi bodde her nyttårshelgen 2017/2018. Ankom sent på ettermiddagen, mottok nøkkelen raskt ved innsjekk. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Leiligheten var romslig og rent innredet. Satte stor pris på to bad og god kjøkken- plass. Kjøkkenutstyret var solid og aldeles brukbart til matlaging. Flott beliggenhet i et relativt rolig strøk med nærhet til de fleste attraksjoner. Løypenettet lå kun et steinkast unna med forbindelser til Birkebeiner skistadion, Nordseter og Sjusjøen. I tillegg til det var avstanden kort sentrum og diverse dagligvarebutikker.
Til tross for de øvrige fordeler savnet vi daglig renhold av leiligheten i forhold til prisen på leiet. Alt i alt hadde vi et fint opphold etter våres forventinger.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Sondre Martin L... L
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold på Birkebeineren Hotel & Apartments i Nyttårshelgen. Vi ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Positivt: romslige leiligheter, 3 soverom, 2 bad, godt utstyrt kjøkken, gangavstand til sentrum og skiløyper, bra pris, hyggelig betjening, sengetøy og håndklær følger med.

Negativt: litt lytt mellom leilighetene.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Katrine K
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Godt Nytt År!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 11. august 2017

Helt greit hotell, men det må være såpass. Badet knøttlite, men nytt og greit. Rent og pent, men det skulle være bedre leselys ved sengen. Passe stor frokostbuffet, rolig og fin stemning i spisesalen, hyggelige og søte ansatte. Stille og rolig og vi sov kjempegodt!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Anne Berit G
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2017

Takk for din tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Greit hotell som vi har brukt flere ganger. Stille og rolig med naturen tett innpå og mange turstier. Frokosten er grei nok. Ikke de store kulinariske overraskelsene men greit nok. Rommet var litt spartansk uten kjøleskapet men vi fikk lånt oss en vannkoker til kaffe og the.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Åsmund L
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Takk for tilbakemeldingen! Vi ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 3 voksne og 2 barn som sov 2 netter i en leilighet. Leiligheten var av god standard, med gode senger og innbydende baderom. Bestilte frokost i tillegg på hotellet. Det var mye å velge mellom, god mat. Barna hadde egen "barnebuffet" som virkelig falt i smak hos våres minste, med blant annet pannekaker, fruktspyd, smoothie, Litagomelk, og brødskiver bakpå lasteplanen på lekebil. En god opplevelse å bo her, samt kun 20 minutter med bil fra Hunderfossen

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Anette L
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at dere hadde et fint opphold her på Birkebeineren, og at frokostbuffeten falt i smak hos små og store. Velkommen tilbake ved en senere anledning.