Travelocity
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
eDreams
FindHotelUSD 159
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi booket leilighet som et stoppested på veien hjem i fra ferie.

Leiligheten er enkel i standard men senger er bra og det var greit med en større tv å slappe av foran denne gang.
Bad var også i god standard og ganske store.
2 bad altså. Perfekt når man er 5 stk.

De ansatte var hyggelige og hjelpsomme.

Det var ikke micro i leiligheten men det fikset de så vi fikk låne. Greit å ha med små barn på tur og når lysten til å lage mat ikke er så stor.

Ikke mye å finne på utenfor døren så ikke forvent det. Sett dere i bilen hvis det er noe dere vil gjøre.

Takk, Petter R
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 8. august 2018

Vi fikk tildelt rom i den eldre delen av hotellet. Men det var rent og med gode senger og stort bad. Rommet var uten klima anlegg og med 35 grader ute ble det noe varmt. Hotellet hadde satt inn en stor gulv vifte som hjalp noe.Dette hotellet var veldig tilrettelagt for barn. Barne bufetten til frokost var kjempe populær og spisesalen var full av glade barn. Ikke vanskelig å forstå når pannekaker og is var tilgjengelig for alle barn. Samtidig var det også mye frukt servert på spennende vis. Området rundt hadde mange aktiviteter for små barn. Ellers var det mange fine turmuligheter for oss godt voksne. Alt i alt et hyggelig opphold i gangavstand til sentrum. Så hit kommer vi gjerne igjen.

Romtips: Be om rom i den nyeste delen som har klimaanlegg
Takk, LightPacker799301
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at både barn og voksne hadde det fint på Birkebeineren Hotel & Apartments, og vi ønsker dere hjertelig tilbake ved an annen anledning.

Anmeldt 5. august 2018

Grei plass.Litt langt til byen derfra, men fin utsikt og det ligger rett ved hoppbakken på Lillehammer.Rent og pent var det.Nyoppusset og flotte bad.Lov med kjæledyr7hund som vi hadde med oss.Hånduker og sengetøy var der også.Rolig på kveldene.

Takk, Nattstjerne

Takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Bor alltid her i fbm Birkebeinerrennet. Store gode rom med sittegruppe og kjøleskap, egen sovedel med forheng. Rent, funksjonelt, ikke veldig fint, men ok pris. Bra beliggenhet nær både Håkonshallen og sentrum. Frokosten får godkjent. Kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, John N
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Vi bodde her nyttårshelgen 2017/2018. Ankom sent på ettermiddagen, mottok nøkkelen raskt ved innsjekk. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Leiligheten var romslig og rent innredet. Satte stor pris på to bad og god kjøkken- plass. Kjøkkenutstyret var solid og aldeles brukbart til matlaging. Flott beliggenhet i et relativt rolig strøk med nærhet til de fleste attraksjoner. Løypenettet lå kun et steinkast unna med forbindelser til Birkebeiner skistadion, Nordseter og Sjusjøen. I tillegg til det var avstanden kort sentrum og diverse dagligvarebutikker.
Til tross for de øvrige fordeler savnet vi daglig renhold av leiligheten i forhold til prisen på leiet. Alt i alt hadde vi et fint opphold etter våres forventinger.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Sondre Martin L... L
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold på Birkebeineren Hotel & Apartments i Nyttårshelgen. Vi ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!