TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. august 2019

Vi har bodd her tre år på rad og er veldig fornøyd. Vi har de siste to årene leid leilighet da vi har to små barn. Store, fine leiligheter med to bad, tre soverom, kjøleskap, oppvaskmaskin, TV og komfyr. 15 min å kjøre til Lilleputthammer og Hunderfossen. Fin lekeplass på området, god frokost og grill som kan benyttes. Anbefales! Vi kommer tilbake neste år også!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, LineH90
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er så fint å høre at hele familien trives på Birkebeineren, og at dere ønsker å komme tilbake neste år - dere er hjertelig velkommen!
Ha en fortsatt fin sommer.
Med vennlig hilsen
Birkebeineren Hotel & Apartments

Anmeldt 15. juli 2019

Vi er en familie på 5, så gleden var stor når vi oppdaget at leiligheten har to bad! Litt dumt at frokosten ikke er inkludert når du leier leilighet, men det er ordentlig kjøkken her og butikker i gangavstand! Hyggelig betjening, flott beliggenhet og kjempe fine hytter/leiligheter! Anbefales på det sterkeste med pakke med billetter til Hunderfossen familiepark

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, linda s
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding! Det var koselig å lese at dere hadde et fint opphold, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. Ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Valgte birkebeineren fordi jeg har bodd der tidligere og enkelt å finne. Ligger fint til i dalsida over Lillehammer.
Rask og grei innsjekk. Måtte ut av hotellet og rundt for å komme til rett inngang. God romstørrelse med meget enkel standard. Nedslitt. Få TV kanaler. Toalettet begynte å bråke med rennende vann veldig ofte. Kanskje hver gang noen brukte toalettet sitt på resten av huset. Slitsomt å høre på så det ble en natt med lite søvn.
Lite forståelse for problemet i resepsjonen ved utsjekk.
Frokost inkludert men en halv time før slutt var det lite mat igjen. Brødskive med pålegg fra små tuber er lite stas når en skal ha hotellfrokost.
Konklusjonen blir dyr overnatting for lav standard og kundebehandling.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Wenche J
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Takk for din tilbakemelding. Det var leit å lese at du ikke var fornøyd med ditt opphold her hos oss. Vi vil gå gjennom din tilbakemelding på neste avdelingsmøte. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi booket leilighet som et stoppested på veien hjem i fra ferie.

Leiligheten er enkel i standard men senger er bra og det var greit med en større tv å slappe av foran denne gang.
Bad var også i god standard og ganske store.
2 bad altså. Perfekt når man er 5 stk.

De ansatte var hyggelige og hjelpsomme.

Det var ikke micro i leiligheten men det fikset de så vi fikk låne. Greit å ha med små barn på tur og når lysten til å lage mat ikke er så stor.

Ikke mye å finne på utenfor døren så ikke forvent det. Sett dere i bilen hvis det er noe dere vil gjøre.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Petter R
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 8. august 2018

Vi fikk tildelt rom i den eldre delen av hotellet. Men det var rent og med gode senger og stort bad. Rommet var uten klima anlegg og med 35 grader ute ble det noe varmt. Hotellet hadde satt inn en stor gulv vifte som hjalp noe.Dette hotellet var veldig tilrettelagt for barn. Barne bufetten til frokost var kjempe populær og spisesalen var full av glade barn. Ikke vanskelig å forstå når pannekaker og is var tilgjengelig for alle barn. Samtidig var det også mye frukt servert på spennende vis. Området rundt hadde mange aktiviteter for små barn. Ellers var det mange fine turmuligheter for oss godt voksne. Alt i alt et hyggelig opphold i gangavstand til sentrum. Så hit kommer vi gjerne igjen.

Romtips: Be om rom i den nyeste delen som har klimaanlegg
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LightPacker799301
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at både barn og voksne hadde det fint på Birkebeineren Hotel & Apartments, og vi ønsker dere hjertelig tilbake ved an annen anledning.