Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreams
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
FindHotel
Anmeldt 8. juli 2020

Vi booket en natt i leilighet for fire personer på Birkebeineren som del av en pakke med billetter til Hunderfossen Eventyrpark. Ble positivt overrasket over at leiligheten hadde tre soverom, så barna fikk hvert sitt. Leiligheten var ellers fin og oppusset, med alt utstyr vi trengte (inkl. kaffetrakter og filter og oppvaskmaskin) og veranda.

Sentral og fin beliggenhet med ca. 10 min. gangavstand til Lillehammer sentrum/gågata. Det eneste som trakk noe ned var mye trinnlyd o.l. fra leiligheten i etasjen over.

Takk, knollogtott
Anmeldt 1. januar 2020

Ikke dra hit om du har lyst på god frokost, avslapning og god service. Dessverre ikke veldig imøtekommende folk og bra service. God beliggenhet, men det er vel eneste positive å dra frem ved dette «hotellet». Dyrt er det også og man får ikke det man betaler for.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, sigurdg2020
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at dine forventninger ikke ble innfridd, og vi vil ta med oss dine kommentarer videre.

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger litt utenfor sentrum i Lillehammer, men ikke verre enn at man lett kan gå frem og tilbake.

Rommet var av grei størrelse, rent og i orden, men slitt.

Frokost var preget av å bli servert i en spisesal med flermannsbord. Jeg hadde også forventet litt bedre utvalg til frokosten. Det nybakte brødet var kjempegodt, da. :-)

Oppholdet var helt greit, men utmerket seg heller ikke på noe vis, hverken positivt eller negativt.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Slsta1976
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Takk for din tilbakemelding! Vi tar med oss dine kommentarer videre, og ønsker deg velkommen tilbake en annen gang du er på Lillehammer

Anmeldt 6. oktober 2019

Strålende fornøyd med vårt opphold. Bestilte et vanlig rom og fortalte at vi hadde med 2 hunder. Da vi kom på rommet viste det seg at vi hadde fått et ekstra stort rom. Med god plass til både oss og hundene, uten at vi måtte betale mer. Fantastisk gode senger, blid og hyggelig betjening. Kort vei til byen, butikker og idrettsanlegg. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Hedvig F
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding! Så koselig å høre at dere var fornøyd med oppholdet, og at dere fikk god plass til både to- og firbeinte. Vi ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2019

Vi har bodd her tre år på rad og er veldig fornøyd. Vi har de siste to årene leid leilighet da vi har to små barn. Store, fine leiligheter med to bad, tre soverom, kjøleskap, oppvaskmaskin, TV og komfyr. 15 min å kjøre til Lilleputthammer og Hunderfossen. Fin lekeplass på området, god frokost og grill som kan benyttes. Anbefales! Vi kommer tilbake neste år også!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, LineH90
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er så fint å høre at hele familien trives på Birkebeineren, og at dere ønsker å komme tilbake neste år - dere er hjertelig velkommen!
Ha en fortsatt fin sommer.
Med vennlig hilsen
Birkebeineren Hotel & Apartments