eDreamsUSD 152
FindHotelUSD 159
StayForLong
Anmeldt 28. juli 2020

Vi hadde kjøpt en pakke gjennom Hunderfossen. Ekstrasengen var en sovesofa så hard at selv en 6 åring ikke klarte å sove i den. Frokosten var så dårlig at vi gikk sultne derfra :-( i tillegg veldig dårlig service og lite imøtekommende personale. Rommet var stort men slitent.

Takk, lener2004
Anmeldt 28. juli 2020

veldig misfornøyd med rommet vi fikk.bare glovarm vann i dusjen.farlig.måtte bruke glass og vaske håret i en liten vask.slitt rom og lite trivelig.eneste positive var beliggenhet og en god frokostbuffé.bør oppgradere rommene.

Takk, kari b
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Grunnen til at vi leide leilighet var fordi det kunne se ut til at køene på spisestedene kunne bli lang grunnet Corona og kapasitet; dermed fint å kunne lage egen mat.
Dette angret vi imidlertid på. Da vi kom så vi med en gang at det ikke var ordentlig rengjort og oppvaskmaskinen var full av møkkete kopper og kar.
Vi startet ferien med å sette på oppvaskmaskinen og vaske hele leiligheten. Det var matrester på komfyren, benkene og bordene, smuler, støv og rusk og rask under bordene. Det var også endel som kunne tyde på at de vasket dusjgulv og vask med samme klut, i den rekkefølgen.
Vi ba om at de vasket gulvet vårt på nytt og i resepsjonen var de blide og imøtekommende, men rengjøringspersonalet fulgte ikke opp. Vi så at de hadde vært innom og kjørt en kost/mopp/støvsuger midt på gulvet men det var like møkkete andre steder og vi fant noen brukte batterier under spisebordet etter de hadde «vasket» gulvet to ganger. Vi ga opp. Så da måtte vi dra å kjøpe gulvmopper og vaske alle gulv selv.
Nesten av servise i skapet måtte vi vaske på nytt da det tydeligvis var vasket noe for hånd og det var smuler og matrester på nesten alt av bestikk og asjetter. Oppvaskmiddelet til var vannet ut.

En dag da vi kom tilbake fra dagstur, ser vi at det har vært noen inne i leiligheten vår. En stol er flyttet foran kjøleskapet og i dusjen finner vi en drill. Vi finner også en sneip av en sigarett og bremsespor etter et dobesøk. Vi benyttet kun det ene toalettet, så vi vet at det ikke var etter oss. Fant aldri ut hvem det var eller hva de skulle.

Inventaret var gammelt og til dels ødelagt. Det manglet mange deler for ekspempel på badene. Rett og slett deler av flistbeslag, del av dusjarmatur, fuktskade på baderomsskap etc.
Vi hadde leilighet i første etasje og det er svært lytt til rørene. Når man ligger i sengene og andre i andre leilgheteter i samme hus, i tillegg til egen leilighet bruker vann, knirker det veldig høyt i rørene i tillegg til den vanlige susingen som det er i rør.

Vær også klar over at det ikke er vannkoker i leilighetene, så dette må medbringes dersom man vil nyte noe annet varmt enn traktekaffe.

Det finnes heller ingen sikkerhetslås av døren, så personalet kan komme inn med sine nøkkelkort selv om man har låst/trykket inn knappen på innsiden av døren.

I resepsjonen var de som sagt hyggelige og i møtekommende og vi fikk refundert en av fem netter, men det veier dessverre ikke opp for en overraskende dårlig standard.

1  Takk, KHN79
Heidi Rønning Høstmælingen, Annet på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for din tilbakemelding, disse gjør oss bedre.

Anmeldt 8. juli 2020

Vi booket en natt i leilighet for fire personer på Birkebeineren som del av en pakke med billetter til Hunderfossen Eventyrpark. Ble positivt overrasket over at leiligheten hadde tre soverom, så barna fikk hvert sitt. Leiligheten var ellers fin og oppusset, med alt utstyr vi trengte (inkl. kaffetrakter og filter og oppvaskmaskin) og veranda.

Sentral og fin beliggenhet med ca. 10 min. gangavstand til Lillehammer sentrum/gågata. Det eneste som trakk noe ned var mye trinnlyd o.l. fra leiligheten i etasjen over.

Takk, knollogtott
Anmeldt 1. januar 2020

Ikke dra hit om du har lyst på god frokost, avslapning og god service. Dessverre ikke veldig imøtekommende folk og bra service. God beliggenhet, men det er vel eneste positive å dra frem ved dette «hotellet». Dyrt er det også og man får ikke det man betaler for.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, sigurdg2020
Heidi Rønning H, Salgssjef på Birkebeineren Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at dine forventninger ikke ble innfridd, og vi vil ta med oss dine kommentarer videre.